Gå til innhold

Tenner

Gjest Hvite tenner

Anbefalte innlegg

Gjest Hvite tenner
Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan få hvite tenner?

Tør ikke smile med åpen munn...

Gjest tannlegen hjelper deg
Skrevet

Snakk med tannlegen din, så får du vite hva som er belegg (som tannlegen eller tannpleieren fjerner mens du er der), og hva som kan gjøres med ulike blekemetoder. Noe kan gjøres under en time hos tannlegen, noe kan gjøres hjemme (hvor du fyller blekemiddel i en avstøpning av tennene dine, som tannlegen lager til deg).

Det finnes også ulike hjemmevarianter uten involvering fra tannlegen, men det anbefales ikke, i hvertfall ikke før du har vært hos tannlegen og fått bekreftet at dine tenner er friske og vil tåle en bleking. Har du ubehandlede hull eller syreskader etc, kan en blekeprosess lage store og uoprettelige skader på tennene dine, så ta en vanlig sjekk hos tanlegen først.

Gjest Hvite tenner
Skrevet

Snakk med tannlegen din, så får du vite hva som er belegg (som tannlegen eller tannpleieren fjerner mens du er der), og hva som kan gjøres med ulike blekemetoder. Noe kan gjøres under en time hos tannlegen, noe kan gjøres hjemme (hvor du fyller blekemiddel i en avstøpning av tennene dine, som tannlegen lager til deg).

Det finnes også ulike hjemmevarianter uten involvering fra tannlegen, men det anbefales ikke, i hvertfall ikke før du har vært hos tannlegen og fått bekreftet at dine tenner er friske og vil tåle en bleking. Har du ubehandlede hull eller syreskader etc, kan en blekeprosess lage store og uoprettelige skader på tennene dine, så ta en vanlig sjekk hos tanlegen først.

Takk. Er vel ingen bønn,får gå til tannlegen. Bare gruer meg til det,men det gjør vel alle.

Skrevet

Takk. Er vel ingen bønn,får gå til tannlegen. Bare gruer meg til det,men det gjør vel alle.

Tannbleking gjør ikke vondt:-)

Gjest Hvite tenner
Skrevet

Tannbleking gjør ikke vondt:-)

Neida,men liker ikke å ha noen over meg som piller meg i munnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...