tzatziki1365380058 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ved et par anledninger syns jeg at en trøstegave er ok. Et eksempel er noen venner jeg hadde, der det var kombinert fødselsdag for eldste og vise-fram-ny-baby-til-alle-venner. Den eldste fikk dyre og fine gaver og babyen fikk masse oppmerksomhet og barselgaver til foreldrene. Da hadde vi med en liten ting til mellomste. Det var fint gjort - i slike tilfeller, synes jeg trøstegaver er på sin plass 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg kjøper aldri slike trøstegaver, og synes generelt det er en dårlig ide. Men det finnes naturligvis unntak hvor det er greit med slike gaver, som feks det tilfellet cecily beskriver nedenfor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 ''Hva er vanlig rundt omkring?'' Vet ikke hvor vanlig det er, og heller ikke hvor ønskelig; men jeg har som tante gitt liten gave til søsken i forbindelse med bursdager i førskolealder (tror jeg sluttet omtrent da de begynte på skolen, men det kan godt være ønsketenkning fra min side...*s*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Minsten her får stort sett en gave når de to andre fyller året. Dette fordi de fyller med to ukers mellomrom og alltid har familieselskapene sammen. Ikke lett å forstå for en liten (hun er nå 3 år) at begge de andre får masse gaver og hun ingen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.