Gjest bluppblupp Skrevet 8. januar 2010 Skrevet 8. januar 2010 Nei det har jeg tilgode til kl 23 - da hopper jeg i senga 0 Siter
Gjest Hoppeheia Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Nei det har jeg tilgode til kl 23 - da hopper jeg i senga Koselig! Jeg håper du fikk en god natt. 0 Siter
Gjest Hoppsanheisan Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Jepp. Hoppet i rent raseri da katten min kom inn med en av småpippene fra fuglehuset rett utenfor vinduet mitt 0 Siter
Gjest Hoppeheia Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Jepp. Hoppet i rent raseri da katten min kom inn med en av småpippene fra fuglehuset rett utenfor vinduet mitt Det er jo ikke kattens feil da, den følger bare instinktet sitt. Du får slå deg med en banan i hodet for at du slapp den ut. 0 Siter
Gjest Hoppsanheisan Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Det er jo ikke kattens feil da, den følger bare instinktet sitt. Du får slå deg med en banan i hodet for at du slapp den ut. He he, du har vel rett. Ikke for det, gullungen må jo ut da. Han har katteluke så han flyr rundt som han vil Er liksom greit at han tar både fugl og mus til vanlig, det er instinkter og helt okey. Men i dag så hadde han klart å ta en fra fuglehuset og det blir litt bastialsk at jeg legger ut mat til dem og at katten tar dem etterpå Var sint på meg selv også, for det sto et lite hundehus på terassen ved fulgehuset. Der hadde katten gjemt seg. Dårlig at jeg ikke har ryddet så det er fri sikt for fuglene. Har jo så klart flyttet alt nå, nå kan ingen av kattene komme innpå uten at smådunballene ser det på god avstand 0 Siter
Gjest bluppblupp Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Koselig! Jeg håper du fikk en god natt. Takk, den var så god atte, helt til jeg våknet av naboens boring. Da hoppa hjertet litt ekstra 0 Siter
Gjest Hoppeheia Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Takk, den var så god atte, helt til jeg våknet av naboens boring. Da hoppa hjertet litt ekstra Bra du ikke hoppet på h*n av sinne da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.