Gjest bekymret mor?! Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har en 4-åring som har problemer med avføringen. Det kommer ofte noe i trusa (ikke alt men noe), hun har også litt urinlekkasje til tider så trusa er ofte litt våt. Hun bruker fortsatt bleie på nettene. Hun klager jevnlig over vondt i magen og har til tider veldig hard avføring. Dette hadde hun også problemer med som baby. Vi prøver å gi henne mat som skal bedre dette og avføringen er ikke alltid hard, men det kommer jevnlig litt i trusa. Hun sier selv at hun ikke kjenner at det kommer eller at hun ikke rakk å gå på do. Jeg er usikker på om det skyldes et problem av noe slag eller om det er fordi hun ikke har tid/ork.. "Problem" nr 2 er at hun har veldig liten hårvekst. Hun ble født uten hår og det tok over ett år før det første hårstrået kom. Hun har fortsatt aldri blitt klippet! Det har kommet mer hår det siste året og det er ganske mye hår (men veldig fint/tynt) -men det vokser overhodet ikke i lengden noe hun selv er frustrert over -da hun vil ha hestehale som de andre jentene.. Noen som har opplevd noe liknende og kan dele erfaringer med meg? er det grunn for å dra til legen eller jeg bare en bekymret mor som overdriver? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.