Threedogs Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Når begynner guttene å bli opptatt av moteklær? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Varierer nok litt, men ved 10-års alder begynner ofte interessen våkne. Sønnen min på 11 er veldig opptatt av merket DC for tiden. Han ønsket seg dette til jul og vil gjerne ha det dersom han skal ha nye klær (men får det ikke av meg). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 11-åringen her finnes ikke interessert i klær og enda mindre i mote. I høst uttalte han følgende:"Det er noen på skolen som er så opptatt av merkeklær, men det er da bare vanlige klær med et merke på!?" Totalt uviktig. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Unger er forskjellige. Min 9-åring liker merkeklær, og er påvirket av klassekompiser + eldre søsken av disse. DC, Volcom, Quiksilver, Billabong, noe Bergans etc er populært. Men sånt er dyyyrt. Han har riktignok en og annen t-shirt/genser i overstående merker, men stort sett handler vi på H&M. Bortsett fra yttertøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Gutten min på 10,5 har begynt å snakke litt om det det siste året, men det er sjeldent vi handler andre steder enn H&M, Cubus og KappAhl for vanlig tøy. Uteklær kjøper vi som regel på sportsbutikk. Han er veldig fornøyd med bokserne sine i merket Pierre Robert, og mammaen er veldig fornøyd med at det merket er godkjent som "merkeklær" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 11-åringen her finnes ikke interessert i klær og enda mindre i mote. I høst uttalte han følgende:"Det er noen på skolen som er så opptatt av merkeklær, men det er da bare vanlige klær med et merke på!?" Totalt uviktig. ) ''Det er noen på skolen som er så opptatt av merkeklær, men det er da bare vanlige klær med et merke på!?" Totalt uviktig. )'' Sikker på at det ikke er datteren min på 13,5 du snakker om? For ho er det heeelt uviktig, klæra skal være gode å gå med, og da betyr ikke merke noe for ho. Greit nok det, men skulle nesten ønske ho var litt mer intressert jeg da..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gutten min på 10,5 har begynt å snakke litt om det det siste året, men det er sjeldent vi handler andre steder enn H&M, Cubus og KappAhl for vanlig tøy. Uteklær kjøper vi som regel på sportsbutikk. Han er veldig fornøyd med bokserne sine i merket Pierre Robert, og mammaen er veldig fornøyd med at det merket er godkjent som "merkeklær" ;-) ''Han er veldig fornøyd med bokserne sine i merket Pierre Robert'' Det er guttungen, jentungen og mor her i huset også! ) Dvs. mor og jentungen bruker hipsters da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Min nevø husker jeg ønsket seg Bjørn Borg boxere til jul da han var 8 år. Det var nesten ille syntes jeg. Storebror var ikke interessert.Samtidig ønsket han seg hårstyling produkter av spesielle (dyre) merker. Min 9.5 årige jente er ikke filla interessert i merker - heldigvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Her begynte det så smått for ca ett år siden, da han var 11,5 år. Har ikke tatt av, da, men stas med enkelte plag i "kule" merker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Min nevø husker jeg ønsket seg Bjørn Borg boxere til jul da han var 8 år. Det var nesten ille syntes jeg. Storebror var ikke interessert.Samtidig ønsket han seg hårstyling produkter av spesielle (dyre) merker. Min 9.5 årige jente er ikke filla interessert i merker - heldigvis. ''Min 9.5 årige jente er ikke filla interessert i merker - heldigvis.'' Samme her. Hun er riktignok opptatt av hva hun har på seg, det skal passe sammen i farger og sånt, men merker? Nope. Heldigvis. Måtte det vedvare til hun tjener penger selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ''Min 9.5 årige jente er ikke filla interessert i merker - heldigvis.'' Samme her. Hun er riktignok opptatt av hva hun har på seg, det skal passe sammen i farger og sånt, men merker? Nope. Heldigvis. Måtte det vedvare til hun tjener penger selv. ''Måtte det vedvare til hun tjener penger selv.'' Fremtiden vil jo vise, men en del av dem gjennomgår en noe merkelig forandring rundt fjortenårsalderen. De gamle prektige argumentene har plutselig ingen vekt...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ''Det er noen på skolen som er så opptatt av merkeklær, men det er da bare vanlige klær med et merke på!?" Totalt uviktig. )'' Sikker på at det ikke er datteren min på 13,5 du snakker om? For ho er det heeelt uviktig, klæra skal være gode å gå med, og da betyr ikke merke noe for ho. Greit nok det, men skulle nesten ønske ho var litt mer intressert jeg da..... Det er ennå tid, waxo. Vær glad så lenge du slipper å krangle om pris, merker osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ''Min 9.5 årige jente er ikke filla interessert i merker - heldigvis.'' Samme her. Hun er riktignok opptatt av hva hun har på seg, det skal passe sammen i farger og sånt, men merker? Nope. Heldigvis. Måtte det vedvare til hun tjener penger selv. Hun er 9 1/2. Dream on... Men det finnes heldigvis grader av alt, spesielt med hensyn til hvor lenge det varer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepe Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Min ble det i siste del av ungdomsskolen, da han var ferdig med 1. på vgs var det heldigvis over, varte m.a.o ca ett år! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gumman Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gutten min på 9,5 er ikke interessert, men de andre guttene i klassen er det tydeligvis. Min kjære gutt har fått høre at klærne hans - suger- og at han ikke har sans for mote og klær siden han går i klær fra H&M. Hittil har jeg blåst av det og forsøkt å lære gutten min at det fins bedre måter å kaste bort penger på. Nå begynner jeg imidlertid å bli så irritert på at sønnen min stadig blir hakket på av -kule- gutter, at jeg vurderer å være så barnslig at jeg kler ham opp de luxe for å blåse de andre av banen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gutten min på 9,5 er ikke interessert, men de andre guttene i klassen er det tydeligvis. Min kjære gutt har fått høre at klærne hans - suger- og at han ikke har sans for mote og klær siden han går i klær fra H&M. Hittil har jeg blåst av det og forsøkt å lære gutten min at det fins bedre måter å kaste bort penger på. Nå begynner jeg imidlertid å bli så irritert på at sønnen min stadig blir hakket på av -kule- gutter, at jeg vurderer å være så barnslig at jeg kler ham opp de luxe for å blåse de andre av banen ;-) Dette er rett og slett mobbing, og må taes opp med lærerne/klassene på trinnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hun er 9 1/2. Dream on... Men det finnes heldigvis grader av alt, spesielt med hensyn til hvor lenge det varer. ''Hun er 9 1/2. Dream on...'' Det kaaaan jo hende hun slekter på meg? Jeg har aldri brydd meg filla om merker. Kun nå i voksen alder i den forstand at det er div. merker sportstøy jeg foretrekker fremfor andre pga av passform, komfort og utseende. ) Heldigvis er jentene på trinnet så langt stort sett kledd i klær fra H&M, Lindex, Cubus o.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ''Hun er 9 1/2. Dream on...'' Det kaaaan jo hende hun slekter på meg? Jeg har aldri brydd meg filla om merker. Kun nå i voksen alder i den forstand at det er div. merker sportstøy jeg foretrekker fremfor andre pga av passform, komfort og utseende. ) Heldigvis er jentene på trinnet så langt stort sett kledd i klær fra H&M, Lindex, Cubus o.l. ''Det kaaaan jo hende hun slekter på meg?'' Mine erfaringer med ungjenter er at genetikken har forsvinnende liten betydning. Du må håpe på miljøpåvirkning - og da mener jeg IKKE fra foreldrene. Men som nevnt, det finnes nyanser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 ''Det kaaaan jo hende hun slekter på meg?'' Mine erfaringer med ungjenter er at genetikken har forsvinnende liten betydning. Du må håpe på miljøpåvirkning - og da mener jeg IKKE fra foreldrene. Men som nevnt, det finnes nyanser. Jeg sniker meg inn for å si at du må stikke innom "meldinger" (når du har tid, ikke noe stress). :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg sniker meg inn for å si at du må stikke innom "meldinger" (når du har tid, ikke noe stress). :-) Bra du gjorde det, jeg hadde oversett den - selv om jeg faktisk tittet på Meldinger her om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.