meg__123! Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 har dere noen gode smoothie oppskrifter? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Frosne blåbær og jordbær, yoghurt naturell, appelsinjuice (evt også eplejuice) og havregryn. Kjempegodt og kjempesunt 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Skrevet 10. januar 2010 Frosne blåbær og jordbær, yoghurt naturell, appelsinjuice (evt også eplejuice) og havregryn. Kjempegodt og kjempesunt havregryn også? det må jeg prøve en gang.. akkurat lagd litt nå, med frosne blåbær, jordbær og skogsbær, litt appelsinjuice, og kultura jorbærmelk.. NAM.. ble faktisk mett av et glass også.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. januar 2010 Skrevet 11. januar 2010 havregryn også? det må jeg prøve en gang.. akkurat lagd litt nå, med frosne blåbær, jordbær og skogsbær, litt appelsinjuice, og kultura jorbærmelk.. NAM.. ble faktisk mett av et glass også.. Og med havregryn i får du i deg fiber slik at du blir mett lengre. Et måltid i seg selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.