Gå til innhold

Dress til stor jente

Gjest prust

Anbefalte innlegg

8-åringen min har lyst til å ha dress denne vinteren også. Har noen tips til en grei dress, ikke dyr, i størrelse 10 år.

Hun har skibukse og jakke som hun bruker nå, men vil ha en dress til skift.

Tips? Jeg har ikke lyst ¨til å legge så mye penger i den, hun bruker tross alt først og fremst bukse og jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Europris har billige dresser. Sist jeg var innom var de til halv pris. Rema har også hatt dresser til barn.

Cubus og Kappahl har også billig vintertøy, men det begynner sikkert å bli litt lite utvalg i enkelte størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Felleskjøpet til mine barn. 398 kroner og varme og fine dresser.

Det var utsolgt i så store størrelser alle andre steder her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest også en mamma

Sparkjøp har, både sånne bever-dresser med avtagbart for, og mer "arbeidsdresser" fra str. 10 år og oppover (sånne som er like de voksne dressene).

Jeg har ikke vært så fornøyd med Europris. Underlig passform. Liksom plass til to rumper i dressen, men stram rundt håndleddene og kort i armene.

Ellers er det salg mange steder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Min datter er nok som din, snart 8, og trenger 10 år i klær. Hun fikk en dress fra SparKjøp i str. 10 år, kosta 299,- (eller var det 199,-?) og det er etter hennes mening den beste dressen hun har hatt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min snart 9åring fikk en "arbeidsdress" (sånn blå og svart) kjøpt i en butikk med yrkesklær for 400kr. Den er supergod og slitesterk, og hun skal uansett bare bruke den hjemme når hun driver i snøen, så det gjør ikke noe at den ikke er så fancy. Det er ihvertfall mye bedre kvalitet på de dressene enn billigdresser fra kjedebutikkene, er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Min datter er nok som din, snart 8, og trenger 10 år i klær. Hun fikk en dress fra SparKjøp i str. 10 år, kosta 299,- (eller var det 199,-?) og det er etter hennes mening den beste dressen hun har hatt!!!!

Takk for tips! Da prøver vi Sparkjøp først :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...