Gjest prust Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 8-åringen min har lyst til å ha dress denne vinteren også. Har noen tips til en grei dress, ikke dyr, i størrelse 10 år. Hun har skibukse og jakke som hun bruker nå, men vil ha en dress til skift. Tips? Jeg har ikke lyst ¨til å legge så mye penger i den, hun bruker tross alt først og fremst bukse og jakke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Europris har billige dresser. Sist jeg var innom var de til halv pris. Rema har også hatt dresser til barn. Cubus og Kappahl har også billig vintertøy, men det begynner sikkert å bli litt lite utvalg i enkelte størrelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Vi har hatt rimelige og helt fine dresser fra både Sparkjøp og Europris. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Vi kjøpte billigdress på Coop Obs og Ica (100 - 200kr) som var absolutt helt OK 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har vært veldig fornøyd med dressene på Europris. Bevernylon og litt regntrekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyttan Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg kjøpte på Felleskjøpet til mine barn. 398 kroner og varme og fine dresser. Det var utsolgt i så store størrelser alle andre steder her jeg bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også en mamma Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sparkjøp har, både sånne bever-dresser med avtagbart for, og mer "arbeidsdresser" fra str. 10 år og oppover (sånne som er like de voksne dressene). Jeg har ikke vært så fornøyd med Europris. Underlig passform. Liksom plass til to rumper i dressen, men stram rundt håndleddene og kort i armene. Ellers er det salg mange steder nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hei! Min datter er nok som din, snart 8, og trenger 10 år i klær. Hun fikk en dress fra SparKjøp i str. 10 år, kosta 299,- (eller var det 199,-?) og det er etter hennes mening den beste dressen hun har hatt!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iselin Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Min snart 9åring fikk en "arbeidsdress" (sånn blå og svart) kjøpt i en butikk med yrkesklær for 400kr. Den er supergod og slitesterk, og hun skal uansett bare bruke den hjemme når hun driver i snøen, så det gjør ikke noe at den ikke er så fancy. Det er ihvertfall mye bedre kvalitet på de dressene enn billigdresser fra kjedebutikkene, er min erfaring. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hei! Min datter er nok som din, snart 8, og trenger 10 år i klær. Hun fikk en dress fra SparKjøp i str. 10 år, kosta 299,- (eller var det 199,-?) og det er etter hennes mening den beste dressen hun har hatt!!!! Takk for tips! Da prøver vi Sparkjøp først :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.