smekka Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvor er det bra å sitte i spektrum i følge med små barn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det kommer an på arrangementet. De deler av lokalet avhengig av hva det er og hvor fullt det blir. Det er ganske mange fine plasser på de "faste" radene som satt opp som i en kinosal, men det kan være dårligere på "flatmarken" på gulvet. Jeg har f.eks. vært på Putti Plutti Pott både i konserthuset og i Spektrum. Jeg synes opplevelsen tapte stort på flytningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det kommer an på arrangementet. De deler av lokalet avhengig av hva det er og hvor fullt det blir. Det er ganske mange fine plasser på de "faste" radene som satt opp som i en kinosal, men det kan være dårligere på "flatmarken" på gulvet. Jeg har f.eks. vært på Putti Plutti Pott både i konserthuset og i Spektrum. Jeg synes opplevelsen tapte stort på flytningen. ''Jeg har f.eks. vært på Putti Plutti Pott både i konserthuset og i Spektrum. Jeg synes opplevelsen tapte stort på flytningen.'' Det tror jeg så gjerne!! Jeg har kun sett den i Spektrum, og ble lettere oppgitt over at folk ser ut til å tro at de er på ishockekamp og ikke på en teaterforestilling! Greit nok at unger prater høyt, men _må_ foreldrene svare like høyt og snakke med/til ungen under sttore deler av forestillingen? Pluss alt popcorn og rasling med godtepapir er også en uting - folk ville vel aldri tatt med seg slikt på et vanlig teater?? *grøss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg er enig i det laban sier om å sitte på de fatsmonterte radene. der er det såpass bratt at man ser godt selv om man er liten, men "nede på gulvet" - der de har mdilertidige rader - kan det være verre å se. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det kommer an på arrangementet. De deler av lokalet avhengig av hva det er og hvor fullt det blir. Det er ganske mange fine plasser på de "faste" radene som satt opp som i en kinosal, men det kan være dårligere på "flatmarken" på gulvet. Jeg har f.eks. vært på Putti Plutti Pott både i konserthuset og i Spektrum. Jeg synes opplevelsen tapte stort på flytningen. Enig med laban. De fastmonterte setene gir forholdsvis god oversikt. Men ett år fikk vi plasser helt nede på gulvet på en Disney on Ice forestillingen, og femåringen måtte stå på fanget til storebror for å se noe i det hele tatt. Skikkelig nedtur. Men har vært i Spektrum både før og etter og hatt plasser lengre bak og har sett mye bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smekka Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Det kommer an på arrangementet. De deler av lokalet avhengig av hva det er og hvor fullt det blir. Det er ganske mange fine plasser på de "faste" radene som satt opp som i en kinosal, men det kan være dårligere på "flatmarken" på gulvet. Jeg har f.eks. vært på Putti Plutti Pott både i konserthuset og i Spektrum. Jeg synes opplevelsen tapte stort på flytningen. Ok, takk for svar. Det gjelder disney on ice hvis det sier deg noe...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ok, takk for svar. Det gjelder disney on ice hvis det sier deg noe...? Det ante meg vel - men jeg har ikke erfaring fra det showet. Men det er kanskje et salkart el.l. på hjemmesiden, som kan gi deg en idé? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.