Gå til innhold

oslo spektrum

smekka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på arrangementet. De deler av lokalet avhengig av hva det er og hvor fullt det blir. Det er ganske mange fine plasser på de "faste" radene som satt opp som i en kinosal, men det kan være dårligere på "flatmarken" på gulvet.

Jeg har f.eks. vært på Putti Plutti Pott både i konserthuset og i Spektrum. Jeg synes opplevelsen tapte stort på flytningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på arrangementet. De deler av lokalet avhengig av hva det er og hvor fullt det blir. Det er ganske mange fine plasser på de "faste" radene som satt opp som i en kinosal, men det kan være dårligere på "flatmarken" på gulvet.

Jeg har f.eks. vært på Putti Plutti Pott både i konserthuset og i Spektrum. Jeg synes opplevelsen tapte stort på flytningen.

''Jeg har f.eks. vært på Putti Plutti Pott både i konserthuset og i Spektrum. Jeg synes opplevelsen tapte stort på flytningen.''

Det tror jeg så gjerne!! Jeg har kun sett den i Spektrum, og ble lettere oppgitt over at folk ser ut til å tro at de er på ishockekamp og ikke på en teaterforestilling! Greit nok at unger prater høyt, men _må_ foreldrene svare like høyt og snakke med/til ungen under sttore deler av forestillingen? Pluss alt popcorn og rasling med godtepapir er også en uting - folk ville vel aldri tatt med seg slikt på et vanlig teater??

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i det laban sier om å sitte på de fatsmonterte radene. der er det såpass bratt at man ser godt selv om man er liten, men "nede på gulvet" - der de har mdilertidige rader - kan det være verre å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest majas mamma

Enig med laban. De fastmonterte setene gir forholdsvis god oversikt. Men ett år fikk vi plasser helt nede på gulvet på en Disney on Ice forestillingen, og femåringen måtte stå på fanget til storebror for å se noe i det hele tatt. Skikkelig nedtur. Men har vært i Spektrum både før og etter og hatt plasser lengre bak og har sett mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar.

Det gjelder disney on ice hvis det sier deg noe...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, takk for svar.

Det gjelder disney on ice hvis det sier deg noe...?

Det ante meg vel - men jeg har ikke erfaring fra det showet. Men det er kanskje et salkart el.l. på hjemmesiden, som kan gi deg en idé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...