Gå til innhold

innkjøp. Hvor mye bruker dere??

uvitende......!

Anbefalte innlegg

Jeg handler på forskjellige butikker. Handler ofte på Rema 1000 som er her i nærheten, eller Rimi som er i nærheten av jobben. Handler også en del på Meny som har mye små pakninger og variert utvalg. Før jeg ble alene handlet jeg ytters sjelden på Meny. Handler mye mer nå i spesielle butikker og på flyplasser enn før.

Er du fornøyd nå? Forstår du nå at jeg vet hva matvarer koster i forskjellige butikker? Det var vel det du ville få frem?

For øvrig så er det for mye urealistiske beskrivelser på dol om hvor lite penger dolere bruker, hvor praktisk anlagt de er og hvor mye de får for lite.

Herregud... Men ja, jeg forstår at du vet.... alt!?!?! Nei, det forstår jeg ikke, men jeg har skjønt at du til slutt tok poenget med at det faktisk har litt å si hvilke butikker man handler i, fordi det nettopp har noe å si for budsjettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• puttelulle

11

• Lillemus

1

• Speak

1

• Glimtipper

1

Gjest jul med din glede

Herregud... Men ja, jeg forstår at du vet.... alt!?!?! Nei, det forstår jeg ikke, men jeg har skjønt at du til slutt tok poenget med at det faktisk har litt å si hvilke butikker man handler i, fordi det nettopp har noe å si for budsjettet...

Selvfølgelig vet jeg at det har mye å si hvor en handler. Og jeg vet ikke alt.

Det er bare utrolig teit å tro at jeg har handlet hele mitt liv i en butikk, og vet derfor ingenting hva jeg snakker om.

Har du noensinne skrevet ned hvor mye du handler for, eller tror du bare at du vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert tips!! Takk skal du ha!! Jeg og dattera i huset har falt fullstendig for Tigi Catwalk shampo og balsam, og til tider koster 2*750 ml 149,- tilsammen... Da gjør det liksom ikke noe at det tilkommer litt, for butikkpris på disse er laaaaangt over hva vi betaler på blivakker. Men skal absolutt sjekke strawberrynet ja!!!

Ser ut til at det kun er for parfymer man må betale ekstra frakt,

for alt annet er det gratis frakt :)

Pluss man får tilbake evnt. toll og avgifter om pakken blir stoppet i tollen (ved forsendelse over kr 200). Legger også til at de ofte har salg og rabatter, samt du opparbeider deg lojalitetsrabatt etterhvert som du handler :)

Hvorfor er det en kostnad på forsendelsen av dufter?

Svar. For øyeblikket kreves det spesielle prosedyrer på forsendelse av dufter, for å imøtekomme reguleringer for internasjonal post. Beklageligvis øker dette våre transportkostnader dramatisk, så vi har dessverre blitt tvunget til å legge på et lite gebyr for å dekke dette. Merk deg at gebyret er 10% av verdien av duftbestillingen og (for alle duftbestillinger) maksimalt US$15, hvilket fortsatt gir god valuta for pengene.

Vennligst merk deg at alle rabatter fortsatt gjelder på duftforsendelser (5% avslag på bestillinger med 3 eller flere artikler, pluss opptil 10% rabatt for lojalitet), og levering av hudpleie og sminke er fortsatt gratis over hele verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare utrolig teit å tro at jeg har handlet hele mitt liv i en butikk, og vet derfor ingenting hva jeg snakker om.

Har du noensinne skrevet ned hvor mye du handler for, eller tror du bare at du vet det?

God kveld til deg, og! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg skrev feil, jeg mente selvfølgelig uka. 1500 kr. i måneden for en familie på fem er definitivt umulig.

Det er definitivt mulig. Og ja. Jeg har det svart på hvitt, for det er jeg som handler her i huset, og jeg har sjekka nettbanken min. Jada, jeg bruker alltid kort, så dette vet jeg!

Og det er selvfølgelig snakk om GJENNOMSNITT her. På mat og forbruksvarer, ikke klær, ski og annet utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jul med din glede.

Det er definitivt mulig. Og ja. Jeg har det svart på hvitt, for det er jeg som handler her i huset, og jeg har sjekka nettbanken min. Jada, jeg bruker alltid kort, så dette vet jeg!

Og det er selvfølgelig snakk om GJENNOMSNITT her. På mat og forbruksvarer, ikke klær, ski og annet utstyr.

Jeg forstår ikke hva du mener? Hva har kort og nettbank med diskusjonen å gjøre, og det er da ingen som har nevnt klær eller ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Har du noensinne skrevet ned hvor mye du handler for, eller tror du bare at du vet det?''

Her har du grunnen til at jeg nevnte kort og nettbank, for det er på nettbanken jeg ser hva jeg har brukt av penger. Og nå melder jeg deg til webmaster, for du er et troll. No doubt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest planleggermiddager

Vi handler for ca 1200 kroner i uken, men vi handler nesten aldri kjøtt og fisk i vanlige butikker, så det er ikke med i dette beløpet. Kjøper masse fisk hver gang fiskebilen vår kommer, kjøtt handler vi enten i stort når vi er på en butikk med bra utvalg eller når vi er på harrytur.

Vi er to voksne og to barn i småskolealder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jul med din glede

''Har du noensinne skrevet ned hvor mye du handler for, eller tror du bare at du vet det?''

Her har du grunnen til at jeg nevnte kort og nettbank, for det er på nettbanken jeg ser hva jeg har brukt av penger. Og nå melder jeg deg til webmaster, for du er et troll. No doubt.

Ok gjør det. Jeg gidder uansett ikke denne diskusjonen lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...