hidi, the scorpion Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ''Det ville aldri falt meg inn å kysse søsken, foreldre, tanter, onkler, venninner, venner, kollegaer, barna, venner av barna eller hushjelpen på munnen.'' Venninner, venner, kollegaer, venner av barna og hushjelpen går helt fri! ;P Og ingen av de andre vil bli påprakket et kyss om de ikke ønsker ett. He, he;)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest folk er forskjellig Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ''For meg er det helt unaturlig, jeg forbinder kyss på munnen med noe erotisk.'' Tror heller det er det "erotiske problemet", som har oppstått i den senere tid:( Det finnes ikke noe "erotisk" ved en mor som kysser sitt barn, hun ammer jo også, og det er jo også "erotisk" i vår tid... De aller fleste mødre gjør det som føles naturlig for _dem_ ikke for deg eller meg, men for sitt/sine barn. Ingen forlanger at du kysser ditt barn på munnen, men du må respektere at noen mødre føler det helt naturlig. Er så enig så enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest folk er forskjellig Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 He, he;)) Ups... .Jeg har jo ikke hushjelp jo. Ja, ja... hvis jeg HADDE hatt så hadde hun nok forblitt ukyssa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ''For meg er det helt unaturlig, jeg forbinder kyss på munnen med noe erotisk.'' Tror heller det er det "erotiske problemet", som har oppstått i den senere tid:( Det finnes ikke noe "erotisk" ved en mor som kysser sitt barn, hun ammer jo også, og det er jo også "erotisk" i vår tid... De aller fleste mødre gjør det som føles naturlig for _dem_ ikke for deg eller meg, men for sitt/sine barn. Ingen forlanger at du kysser ditt barn på munnen, men du må respektere at noen mødre føler det helt naturlig. Jøss! Jeg må visst være helt enig med deg her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jøss! Jeg må visst være helt enig med deg her. Takk, cecily;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ''For meg er det helt unaturlig, jeg forbinder kyss på munnen med noe erotisk.'' Tror heller det er det "erotiske problemet", som har oppstått i den senere tid:( Det finnes ikke noe "erotisk" ved en mor som kysser sitt barn, hun ammer jo også, og det er jo også "erotisk" i vår tid... De aller fleste mødre gjør det som føles naturlig for _dem_ ikke for deg eller meg, men for sitt/sine barn. Ingen forlanger at du kysser ditt barn på munnen, men du må respektere at noen mødre føler det helt naturlig. Hjertens enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ''For meg er det helt unaturlig, jeg forbinder kyss på munnen med noe erotisk.'' Tror heller det er det "erotiske problemet", som har oppstått i den senere tid:( Det finnes ikke noe "erotisk" ved en mor som kysser sitt barn, hun ammer jo også, og det er jo også "erotisk" i vår tid... De aller fleste mødre gjør det som føles naturlig for _dem_ ikke for deg eller meg, men for sitt/sine barn. Ingen forlanger at du kysser ditt barn på munnen, men du må respektere at noen mødre føler det helt naturlig. Jøss Veldig enig med deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg kysser aldri mine barn på munnen. Jeg har forklart barna mine at det er noe kjærester gjør. Enkelte foreldre gjør det på sine barn også, men vi gjør ikke det. Jeg vet ikke hva slags bakgrunn de har nedenfor som pleier å kysse barna på munnen. Men jeg vil tro det er noe som har kommet inn de siste årene. Jeg er overrasket over at så mange her gjør det. For meg er det helt unaturlig, jeg forbinder kyss på munnen med noe erotisk. ''Jeg vet ikke hva slags bakgrunn de har nedenfor som pleier å kysse barna på munnen. Men jeg vil tro det er noe som har kommet inn de siste årene.'' Dette var vanlig i min familie da jeg var liten, og det har aldri streifet meg at det skulle være galt av meg å videreføre praksisen ovenfor mine egne barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ''For meg er det helt unaturlig, jeg forbinder kyss på munnen med noe erotisk.'' Tror heller det er det "erotiske problemet", som har oppstått i den senere tid:( Det finnes ikke noe "erotisk" ved en mor som kysser sitt barn, hun ammer jo også, og det er jo også "erotisk" i vår tid... De aller fleste mødre gjør det som føles naturlig for _dem_ ikke for deg eller meg, men for sitt/sine barn. Ingen forlanger at du kysser ditt barn på munnen, men du må respektere at noen mødre føler det helt naturlig. Veldig enig med deg, hidi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hilsen en annen mamma Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 ''Jeg vet ikke hva slags bakgrunn de har nedenfor som pleier å kysse barna på munnen. Men jeg vil tro det er noe som har kommet inn de siste årene.'' Dette var vanlig i min familie da jeg var liten, og det har aldri streifet meg at det skulle være galt av meg å videreføre praksisen ovenfor mine egne barn. Det jeg mente, er at jeg har trodd det kanskje er mer vanlig blant innvandrere feks. Er du heilnorsk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 ''For meg er det helt unaturlig, jeg forbinder kyss på munnen med noe erotisk.'' Tror heller det er det "erotiske problemet", som har oppstått i den senere tid:( Det finnes ikke noe "erotisk" ved en mor som kysser sitt barn, hun ammer jo også, og det er jo også "erotisk" i vår tid... De aller fleste mødre gjør det som føles naturlig for _dem_ ikke for deg eller meg, men for sitt/sine barn. Ingen forlanger at du kysser ditt barn på munnen, men du må respektere at noen mødre føler det helt naturlig. Well said! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 ''For meg er det helt unaturlig, jeg forbinder kyss på munnen med noe erotisk.'' Tror heller det er det "erotiske problemet", som har oppstått i den senere tid:( Det finnes ikke noe "erotisk" ved en mor som kysser sitt barn, hun ammer jo også, og det er jo også "erotisk" i vår tid... De aller fleste mødre gjør det som føles naturlig for _dem_ ikke for deg eller meg, men for sitt/sine barn. Ingen forlanger at du kysser ditt barn på munnen, men du må respektere at noen mødre føler det helt naturlig. Bra skrevet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kysser aldri mine barn på munnen. Jeg har forklart barna mine at det er noe kjærester gjør. Enkelte foreldre gjør det på sine barn også, men vi gjør ikke det. Jeg vet ikke hva slags bakgrunn de har nedenfor som pleier å kysse barna på munnen. Men jeg vil tro det er noe som har kommet inn de siste årene. Jeg er overrasket over at så mange her gjør det. For meg er det helt unaturlig, jeg forbinder kyss på munnen med noe erotisk. Forskere tror at det med å kysse kommer fra at man matet småbarna med mat fra sin egen munn i urtiden en gang... Så først kysset man barna, siden ble det noe erotisk mellom voksne. -men dette gjelder vel for 30 000 år siden eller no' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det jeg mente, er at jeg har trodd det kanskje er mer vanlig blant innvandrere feks. Er du heilnorsk? Jepp, norsk og fregnet som få ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.