Persille1365381127 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei, Seksåringen skal til reguleringstannlege og trekke noen tenner etter henvisning fra skoletannlegen. Er det noen som har erfaring med noen området sentrum/øst som de vil anbefale? Tipper vi må fortsette der noe år til, så det er greit å ikke velge en vilkårlig fra listen Takk for hjelpen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Colosseumklinikken har en avdeling på Grünerløkka. Junior går til reguleringstannlege der, fordi det passer godt med hvor vi bor og hvor jeg jobber. De er helt sikkert ikke de billigste, men de er flinke til å holde tidsskjemaet. http://www.colosseumklinikken.no/tannlegene/grunerlokka 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinelle Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har veldig god erfaring med tannlegehøgskolen. Den liggger like ved Ullevål sykehus. Der er det studenter som gjør jobben, men alt blir nøye overvåket av professorer. Har inntrykk av at der blir jobben virkelig bra - studenten vil være flink + at en professor dobbeltsjekker alt. Rimeligere er det også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har veldig god erfaring med tannlegehøgskolen. Den liggger like ved Ullevål sykehus. Der er det studenter som gjør jobben, men alt blir nøye overvåket av professorer. Har inntrykk av at der blir jobben virkelig bra - studenten vil være flink + at en professor dobbeltsjekker alt. Rimeligere er det også. Ehm, dette er seksåringen min - så det må være noen som har erfaring med barn. Men takk for tipset 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Colosseumklinikken har en avdeling på Grünerløkka. Junior går til reguleringstannlege der, fordi det passer godt med hvor vi bor og hvor jeg jobber. De er helt sikkert ikke de billigste, men de er flinke til å holde tidsskjemaet. http://www.colosseumklinikken.no/tannlegene/grunerlokka Jeg kjenner Colosseum på Majorstuen godt, og Dorthe har anbefalt dem - så det blir nok dem i første omgang. Så får jeg heller se hva vi gjør når jeg vet hva som skal skje. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinelle Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ehm, dette er seksåringen min - så det må være noen som har erfaring med barn. Men takk for tipset Søsteren min fikk regulering på tannlegehøgskolen da hun gikk i første klasse - 7 år blir vel det? Og det gikk helt fint. Men det er et "felleslokale" med mange stoler. Er jo litt skjermet men ikke alene på et rom. Vil ikke prakke dette på deg altså. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.