Gå til innhold

Hvordan går det med rockeringen damer?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at det var morsomst den første måneden. :o) Har brukt den sånn av og til, men ikke så veldig mye.

Men det er morsomt da! Tok den frem nå og rocket litt. Men 15 min med rockeringen rett etter at man har drukket 0,6 l vann (i forbindelse med 15 km på trimsykkelen) var ikke noe lurt... *Kvalm*

AneM1365380603
Skrevet

Jeg henta fram rockeringen den dagen jeg startet på årets første slankekur, og rocker litt hver dag. Jeg tror virkelig at den hjelper meg å få strammere kropp :) Jeg rocker til jeg blir skikkelig varm, og synes effekten er størst når jeg folder hendene bak i nakken mens jeg holder på.

Skrevet

Det hørtes ikke godt ut, nei.

Huff, må jo le litt også.. :-)

Skrevet

Det hørtes ikke godt ut, nei.

Huff, må jo le litt også.. :-)

Kanskje lurest å rocke _før_ jeg setter meg på trimsykkelen... :o)

Skrevet

Jeg henta fram rockeringen den dagen jeg startet på årets første slankekur, og rocker litt hver dag. Jeg tror virkelig at den hjelper meg å få strammere kropp :) Jeg rocker til jeg blir skikkelig varm, og synes effekten er størst når jeg folder hendene bak i nakken mens jeg holder på.

''og synes effekten er størst når jeg folder hendene bak i nakken mens jeg holder på.''

Jeg pleier å holde dem enten bøyd ut i lufta sånn:

http://www.treningsklubben.com/felicia/arch/_img/w257/9082225.jpg

eller jeg krysser armene over brystet. Skal prøve å ha dem bak nakken i morra! :o)

AneM1365380603
Skrevet

''og synes effekten er størst når jeg folder hendene bak i nakken mens jeg holder på.''

Jeg pleier å holde dem enten bøyd ut i lufta sånn:

http://www.treningsklubben.com/felicia/arch/_img/w257/9082225.jpg

eller jeg krysser armene over brystet. Skal prøve å ha dem bak nakken i morra! :o)

Ja, sånn har jeg stått før, men når jeg har dem bak i nakken blir jeg av en eller annen grunn mer varm. Føler hele holdningen blir bedre, men det kan jo være innbilning :o)

Skrevet

Jeg fikk aldri kjøpt i fjor, men har begynt å tenke på det igjen nå. Hvor tung er din?

Skrevet

Ja, sånn har jeg stått før, men når jeg har dem bak i nakken blir jeg av en eller annen grunn mer varm. Føler hele holdningen blir bedre, men det kan jo være innbilning :o)

Hvor tung var nå ringen din igjen? Tenkte jeg skulle kjøpe den på Innersvingen her i byen.

AneM1365380603
Skrevet

Hvor tung var nå ringen din igjen? Tenkte jeg skulle kjøpe den på Innersvingen her i byen.

Den er 1,4 kg, men akkurat nå skulle jeg ønske at den veide litt mer.

Skrevet

Den er 1,4 kg, men akkurat nå skulle jeg ønske at den veide litt mer.

Har ei venninne som trener på Innersvingen, og treneren der hadde sagt at den største ringen passer best for de som er veldig overvektige, og at den litt lettere krever mer bevegelse for å holde oppe.

Hvorfor skulle du ønske din var større?

AneM1365380603
Skrevet

Har ei venninne som trener på Innersvingen, og treneren der hadde sagt at den største ringen passer best for de som er veldig overvektige, og at den litt lettere krever mer bevegelse for å holde oppe.

Hvorfor skulle du ønske din var større?

Jeg synes ikke den river så godt i som den gjorde til å begynne med. Jeg kunne tenkt meg en som er litt nærmere 2 kg, og tror det finnes.

Når jeg begynte påan igjen ble jeg ikke sår i magemusklene, slik jeg ble da ringen var ny.

Skrevet

Jeg synes ikke den river så godt i som den gjorde til å begynne med. Jeg kunne tenkt meg en som er litt nærmere 2 kg, og tror det finnes.

Når jeg begynte påan igjen ble jeg ikke sår i magemusklene, slik jeg ble da ringen var ny.

De på innersvingen er på 1,4 kilo og 2 kilo. Burde jeg velge den tyngste da, tror du? Er så usikker...

AneM1365380603
Skrevet

De på innersvingen er på 1,4 kilo og 2 kilo. Burde jeg velge den tyngste da, tror du? Er så usikker...

Jeg har aldri prøvd en på 2 kg, men ville valgt den i dag. Jeg er i tillegg herdet, slik at det ikke gjør vondt lenger. Til og begynne med var jeg både gul og blå rundt midja.

Skrevet

Jeg har aldri prøvd en på 2 kg, men ville valgt den i dag. Jeg er i tillegg herdet, slik at det ikke gjør vondt lenger. Til og begynne med var jeg både gul og blå rundt midja.

Kanskje jeg tar den ja....

Skrevet

Kanskje lurest å rocke _før_ jeg setter meg på trimsykkelen... :o)

Nja.. Eller før vannet :-)

Ikke meningen å le, men det ble bare litt komisk, og så var jeg nok trøtt i tillegg.

Rock i vei, og ha en fin dag :-)

Skrevet

Jeg fikk aldri kjøpt i fjor, men har begynt å tenke på det igjen nå. Hvor tung er din?

Jeg har denne:

http://www.treningspartner.no/produkt/1514_Rockering_for_voksen_1,5_kg.aspx

Altså er den 1,5 kg, men det finnes en tyngre variant også. Husk bare at du trenger myyye mer plass enn det du tror til å ha plass nok til å rocke! Selv om ringen er 104 cm tar den jo mye mer plass når den snurrer rundt et midtpunkt. :o) Jeg må ommøblere halve stua!

Skrevet

Vittig at du skulle spørre om det akkurat i dag! Jeg hadde tenkt å forhøre meg om du/dere driver og rocker fortsatt. Jeg kjøpte meg da det sto på som verst her inne, men jeg fikk det ikke til. Tror jeg til og med spurte deg om hvordan jeg skulle gjøre det. Uten at _det_ hjalp. Så jeg ga opp hele prosjektet og ringen har stått i boden noen måneder.

I mellomtida har jeg gjort helt andre ting, bla. gått ned maaange kilo. Rockeringen har fått en ny sjanse og i dag klarte jeg 60 før den datt ned. Og det var en kjempeseier for meg som ikke en gang har klart ti runder tidligere. Forsøkte ikke noe mer, det var etter trening, men nå regner jeg med at det vil gå bra framover :-) Lurer nesten på om det hadde med vekta og fasongen min å gjøre.

Skrevet

Vittig at du skulle spørre om det akkurat i dag! Jeg hadde tenkt å forhøre meg om du/dere driver og rocker fortsatt. Jeg kjøpte meg da det sto på som verst her inne, men jeg fikk det ikke til. Tror jeg til og med spurte deg om hvordan jeg skulle gjøre det. Uten at _det_ hjalp. Så jeg ga opp hele prosjektet og ringen har stått i boden noen måneder.

I mellomtida har jeg gjort helt andre ting, bla. gått ned maaange kilo. Rockeringen har fått en ny sjanse og i dag klarte jeg 60 før den datt ned. Og det var en kjempeseier for meg som ikke en gang har klart ti runder tidligere. Forsøkte ikke noe mer, det var etter trening, men nå regner jeg med at det vil gå bra framover :-) Lurer nesten på om det hadde med vekta og fasongen min å gjøre.

Så bra! :o) Jeg synes jo det er kjempegøy, men glemmer det innimellom må jeg innrømme. *Hehe*

Klarer 1000 uten problemer... Mer også, men det er grenser for hvor lenge man gidder å stå der. ;o)

Skrevet

Så bra! :o) Jeg synes jo det er kjempegøy, men glemmer det innimellom må jeg innrømme. *Hehe*

Klarer 1000 uten problemer... Mer også, men det er grenser for hvor lenge man gidder å stå der. ;o)

Ja, det var skikkelig morsomt! Men jøss, 1000, hvor lang tid tar det? Imponerende er det, men jeg tar det ikke så tungt om jeg må plukke'n opp fra gulvet noen ganger ;-) Hvor lenge holder du på av gangen? Foreløpig er det vondt, men det går seg jo til.

Skrevet

Ja, det var skikkelig morsomt! Men jøss, 1000, hvor lang tid tar det? Imponerende er det, men jeg tar det ikke så tungt om jeg må plukke'n opp fra gulvet noen ganger ;-) Hvor lenge holder du på av gangen? Foreløpig er det vondt, men det går seg jo til.

1000 runder tok 11 min her i sted. :o) Ja, det merkes godt rundt livet de første gangene, men etter noen dager (om du gjør det hver dag) så kjenner du ingenting. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...