Gjest tips fra meg Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Da tenåringen min fikk kviser(en god del) fikk vi medisin hos legen, til å påfører huden. Dalacin. Det hjelper. Bare et lite tips, om at det finnes noe som kan hjelpe. Kviser gir også arr, og er sikkert ikke så morsomt for ungdommen. Men jeg er også klar over at det ikke er alle kviser som er like lett kurerbare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har faktisk stor tro på at det hjelper å gjøre noe så enkelt som å rense huden morgen og kveld, og så ha på en fuktighetskrem som er riktig for huden. Har hørt mange si at etter at de begynte med dette spesielle renseproduktet har de fått mye mindre kviser. Da spør jeg alltid hvilke merker de har brukt før, og svaret er ganske likt. Nei, jeg har ikke brukt noe før... Jeg kan anbefale Clarins sine produkter. Man bruker dette som en såpe og vasker ansiktet med vann og denne "såpa". Et produkt som jeg har vært avhengig av lenge. For større problemer er jeg enig med deg: Kontakt lege ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest exkvisa Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg har faktisk stor tro på at det hjelper å gjøre noe så enkelt som å rense huden morgen og kveld, og så ha på en fuktighetskrem som er riktig for huden. Har hørt mange si at etter at de begynte med dette spesielle renseproduktet har de fått mye mindre kviser. Da spør jeg alltid hvilke merker de har brukt før, og svaret er ganske likt. Nei, jeg har ikke brukt noe før... Jeg kan anbefale Clarins sine produkter. Man bruker dette som en såpe og vasker ansiktet med vann og denne "såpa". Et produkt som jeg har vært avhengig av lenge. For større problemer er jeg enig med deg: Kontakt lege ) rens og fuktighetskrem har ikke hjulpet noen verdens ting for meg, det som hjelper er kremen "differin" fra lege... nå har jeg fin hud. bruker også basiron på dagtid, men den var ikke nok alene=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.