Gå til innhold

overgrep å ha sex foran ungene?

Gjest kjedelig nick

Anbefalte innlegg

Å gå naken foran barna gjør nå vi hver dag også. Det gjorde også mine foreldre, og det gjorde meg ingen ting.

Synes ikke det er noe overgrep i det hele tatt.

Det å ha sex foran barna stiller seg litt anderledes, etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville aldri hatt sex mens ungene så på. Men det er rart hvordan folk klarte å få et dusin unger på et rom og kjøkken i gamle dager, de eldre ungen kunne ikke vært helt uvitende om hva som foregikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan gå nakne rundt hjemme. Nakenhet er naturlig. Men jeg ville absolutt ikke hatt sex på jentungen så det. (Men jeg forstår jo at "ulykker" kan skje hvor ungene kommer uanmelt på foreldre som har sex.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjedelig nick

Vi kan gå nakne rundt hjemme. Nakenhet er naturlig. Men jeg ville absolutt ikke hatt sex på jentungen så det. (Men jeg forstår jo at "ulykker" kan skje hvor ungene kommer uanmelt på foreldre som har sex.)

Men hvis foreldrene ønsker å ha sex så ville de vel gått inn på badet, eller soverommet? De legger seg vel ikke nakne i sofaen når ungene er der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis foreldrene ønsker å ha sex så ville de vel gått inn på badet, eller soverommet? De legger seg vel ikke nakne i sofaen når ungene er der?

Mange rare mennesker i denne verden. Men jeg ville i hvert fall aldri gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bevisst ha sex foran barna, er overgrep i mine øyne. At barnet tilfeldigvis skulle komme tuslende inn på soverrommet og ta foreldrene på fersken, er et uhell som kan skje alle.

Å gå nakne rundt hjemme, er da vel greit nok? Selv sprader vi ikke nakne rundt uten mål og mening, men kan fint gå naken fra badet til soverommet eller omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med barn i den alderen, hadde jeg vel ikke gått noe som helst sted for å ha sex, hvis barna er våkne og i huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det, så har dere ikke bruk for denne informasjonen. Tvert om så kan det forstyrre naturlig samspill med barna. Håper at barnevernet har godkjent informasjonsdelingen, hvis ikke mener jeg det er grunn til å stille spørsmålstegn ved beredskapshjemmets egnethet.

Helt enig, slik informasjonsdeling må barnevernet være enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonnym i dag...

Men om ungene vokner om kvelden og kommer uanmeldt inn på soverommet?

(Heldigvis hørte vi at hun kom.... så vi rakk å hive oss under dynene før hun åpnet døra - bare litt FOR mye under dynene...)

"koffor ligge dokke sånn?" "æh - pappa skulle bare varme seg hos mamma - hun har varmepute..." "åja - eg trodde dokke pulte eg..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...