jubalong70 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Å gå naken foran barna gjør nå vi hver dag også. Det gjorde også mine foreldre, og det gjorde meg ingen ting. Synes ikke det er noe overgrep i det hele tatt. Det å ha sex foran barna stiller seg litt anderledes, etter mitt syn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg ville aldri hatt sex mens ungene så på. Men det er rart hvordan folk klarte å få et dusin unger på et rom og kjøkken i gamle dager, de eldre ungen kunne ikke vært helt uvitende om hva som foregikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vi kan gå nakne rundt hjemme. Nakenhet er naturlig. Men jeg ville absolutt ikke hatt sex på jentungen så det. (Men jeg forstår jo at "ulykker" kan skje hvor ungene kommer uanmelt på foreldre som har sex.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjedelig nick Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Vi kan gå nakne rundt hjemme. Nakenhet er naturlig. Men jeg ville absolutt ikke hatt sex på jentungen så det. (Men jeg forstår jo at "ulykker" kan skje hvor ungene kommer uanmelt på foreldre som har sex.) Men hvis foreldrene ønsker å ha sex så ville de vel gått inn på badet, eller soverommet? De legger seg vel ikke nakne i sofaen når ungene er der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Men hvis foreldrene ønsker å ha sex så ville de vel gått inn på badet, eller soverommet? De legger seg vel ikke nakne i sofaen når ungene er der? Mange rare mennesker i denne verden. Men jeg ville i hvert fall aldri gjort det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Å bevisst ha sex foran barna, er overgrep i mine øyne. At barnet tilfeldigvis skulle komme tuslende inn på soverrommet og ta foreldrene på fersken, er et uhell som kan skje alle. Å gå nakne rundt hjemme, er da vel greit nok? Selv sprader vi ikke nakne rundt uten mål og mening, men kan fint gå naken fra badet til soverommet eller omvendt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Men hvis foreldrene ønsker å ha sex så ville de vel gått inn på badet, eller soverommet? De legger seg vel ikke nakne i sofaen når ungene er der? Med barn i den alderen, hadde jeg vel ikke gått noe som helst sted for å ha sex, hvis barna er våkne og i huset... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekte nick Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Slik jeg ser det, så har dere ikke bruk for denne informasjonen. Tvert om så kan det forstyrre naturlig samspill med barna. Håper at barnevernet har godkjent informasjonsdelingen, hvis ikke mener jeg det er grunn til å stille spørsmålstegn ved beredskapshjemmets egnethet. Helt enig, slik informasjonsdeling må barnevernet være enig i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonnym i dag... Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Men hvis foreldrene ønsker å ha sex så ville de vel gått inn på badet, eller soverommet? De legger seg vel ikke nakne i sofaen når ungene er der? Men om ungene vokner om kvelden og kommer uanmeldt inn på soverommet? (Heldigvis hørte vi at hun kom.... så vi rakk å hive oss under dynene før hun åpnet døra - bare litt FOR mye under dynene...) "koffor ligge dokke sånn?" "æh - pappa skulle bare varme seg hos mamma - hun har varmepute..." "åja - eg trodde dokke pulte eg..." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.