Gjest litt anonym må man være Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har diagnosen f 62.0. Kan du tenke deg at en person som sliter med dette lettere får litt vrange forestillinger? Dette dreier seg om overvåkning spesielt, at det er "noe/noen" som styrer og følger med meg. Jeg føler meg litt ensom med denne diagnosen. Finnes det flere der ute? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt anonym må man være Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hehe, denne passet jo bra her ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har et nærstående familiemedlem som i lang tid har følt seg overvåket på alle tenkelige vis. Dette modererte seg betraktelig etter at hun kom i behandling og ble medisinert. Håper at du får god hjelp ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt anonym osv Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har et nærstående familiemedlem som i lang tid har følt seg overvåket på alle tenkelige vis. Dette modererte seg betraktelig etter at hun kom i behandling og ble medisinert. Håper at du får god hjelp ) Takk, da vet jeg at det er en til og at det finnes håp :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.