Gjest fantungen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg er en gutt på 14 år som har noen sp.mål. Hvor ofte er det vanlig å ha ereksjon i min alder? Er det vanlig å tenne på alt hele tiden? Føler meg helt psyco for tiden. Kan tenne på hvem som helst og når som hels egentlig. Er det noen andre som har vært forelska i læreren sin f.eks? Hun vi har er 37 år, men kjempesøt og veldig snill og flink og har fine pupper. Av og til når hun har på en utringet topp tenker jeg at hun kommer ned til meg og bøyer seg fram og lar meg se hele herligheten. Er jeg helt syk? Jeg gleder meg til å se henne hver dag. Er jeg unormal? Er det andre som har vært forelska i læreren sin??? føler jeg går rundt kåt hele tida. Kan ikke være bra for kroppen vel? Andre som har det slik? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke ung mer Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du er i puberteten, og det er helt normalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gode råd er gratis Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er helt normalt. Dessverre går det ikke over før om ca 50 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hva nå det enn er! ;) Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Enjoy! )) Du er heeeelt normal- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Helt normalt ) Når du blir eldre, lærer du å styre blikket ditt. Dvs du kikker på hærligheten, uten at hun merker det. Voksne damer liker at menn klarer det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.