Gå til innhold

Er jeg normal?

Gjest fantungen

Anbefalte innlegg

Gjest fantungen

Jeg er en gutt på 14 år som har noen sp.mål. Hvor ofte er det vanlig å ha ereksjon i min alder? Er det vanlig å tenne på alt hele tiden? Føler meg helt psyco for tiden. Kan tenne på hvem som helst og når som hels egentlig. Er det noen andre som har vært forelska i læreren sin f.eks? Hun vi har er 37 år, men kjempesøt og veldig snill og flink og har fine pupper. Av og til når hun har på en utringet topp tenker jeg at hun kommer ned til meg og bøyer seg fram og lar meg se hele herligheten. Er jeg helt syk? Jeg gleder meg til å se henne hver dag. Er jeg unormal? Er det andre som har vært forelska i læreren sin??? føler jeg går rundt kåt hele tida. Kan ikke være bra for kroppen vel? Andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Helt normalt :o)

Når du blir eldre, lærer du å styre blikket ditt. Dvs du kikker på hærligheten, uten at hun merker det. Voksne damer liker at menn klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...