Gjest 13 år gutt Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 jeg satt og så på en kjedelig film så jeg reiste meg opp for og gå på kjøkenet da jeg plutselig svimmlet og falt i bakken. etter det har jeg hatt vondt i bak hode når jeg trener, og øresus. jeg har tatt blodprøver men alt var normalt... hva skal jeg gjøre? 13 år.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Sånn har jeg det også. Det er fordi jeg har lavt blodtrykk. Om foreldrene dine også har det samme, er det lettere for deg å få det, fordi det er arvelig. Det er ikke farlig i det hele tatt, legen min sa til og med at det er sunt når vi blir eldre. Det er helt normalt å ha vondt i hodet etter å ha slått seg, men om du blir kvalm eller svimmel, må du kontakte lege, siden det kan bety at du har fått hjernerystelse og må hvile deg i noen dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 ...du skal si det til moren din! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nerda Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Kanskje du reiste deg litt fort opp? Da faller blodtrykket midlertidig (ortostatisk blodtrykksfall). Alle har vi nok opplevd å bli svimle fordi vi har hoppet opp av stolen av en eller annen grunn. Noen er mer følsomme for dette enn andre, og noen har lett for å svime av. Dette er ikke farlig i det hele tatt, men det er jo lurt å være bevisst på det så man ikke går i bakken. Slo du deg kanskje i hodet da du svima av? Vil tro at det er synderen bak hodepinen og øresusen. Gir ikke dette seg innen et par uker ville jeg tatt det opp med legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.