Gå til innhold

dugnad klassetur

Gjest klassetur

Anbefalte innlegg

''Norkak-kakene er et velsmakende og utmerket alternativ.''

For ikke å snakke om dopapir! Ikke velsmakende, men brukandes for de fleste.

Eksen kjøpte dopapir av et håndball-lag, det var av dårlig kvalitet og slett ikke behagelig å bruke så det skjer ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''dopapir'' Enig - min soleklare favoritt og definitivt det mest lettsolgte jr drar i hus... ;) Her i byen har idrettslaget en leverandør som leverer knall kvalitet - nærmest lambi - og da er 250 for 42 ruller helt greit for de fleste.

''da er 250 for 42 ruller helt greit for de fleste''

I butikken får man vel 12-rullers pakker til i underkant av 55,-? Skulle bli 220,- for 48 ruller. Men om du kjøper på døra slipper du å bringe dem hjem da.

På den annen side - man er jo avhengig av stooor bil skal man frakte haugevis av svære dorullpakninger rundt til halve byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff kalendre... Spesielt slike med bilde av håndballspillerne på piker'93 eller noe annet totalt uinteressant - rett i søpla!

Da er det bedre med lodd - mindre søppel :-)

De kakene kjøper vi også, selv om ingen hos oss har vært spesielt glade i dem. Men jeg har flere ganger gjort kolleger glade ved å ta dem med og sette ved kaffemaskina;-)

Etpar av kakesortene synes jeg er snadder. Men mange av dem ser helt uinteressante ut. De er i det minste relativt lettsolgte, i forhold til kalendere (vi solgte noen utrolig stygge tegnede kalendere i sin tid) og f.eks. egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etpar av kakesortene synes jeg er snadder. Men mange av dem ser helt uinteressante ut. De er i det minste relativt lettsolgte, i forhold til kalendere (vi solgte noen utrolig stygge tegnede kalendere i sin tid) og f.eks. egg.

Her selger de stort sett bare disse doble havreflarn-kjeksene med sjokolade. Jeg synes de blir for store og mektige og jeg er ikke så begeistret for akkurat den sjokoladesmaken.

Meen jeg _elsker_ havreflarn uten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Her selger de stort sett bare disse doble havreflarn-kjeksene med sjokolade. Jeg synes de blir for store og mektige og jeg er ikke så begeistret for akkurat den sjokoladesmaken.

Meen jeg _elsker_ havreflarn uten! :-)

Åååå, de som er så gode ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Du får komme på kaffe før jeg tar med på jobben den boksen vi har hjemme her ;-)

Tusen takk :o) Ingen som selger de boksene her hos oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I butikken får man vel 12-rullers pakker til i underkant av 55,-? Skulle bli 220,- for 48 ruller. Men om du kjøper på døra slipper du å bringe dem hjem da.

På den annen side - man er jo avhengig av stooor bil skal man frakte haugevis av svære dorullpakninger rundt til halve byen!

''I butikken får man vel 12-rullers pakker til i underkant av 55,-? Skulle bli 220,- for 48 ruller.'' Thats the point, dette er jo ikke matte, men en fin måte å kjøpe seg ut av en knipe på - uten å sitte igjen m 5 kalendre i ettertid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til: dette var papir av Lambi-kvalitet (koster vel ca 35,- for 8 ruller?), ikke den der resirkulerte raspen til 10-12 kroner som uansett aldri kommer inn døra her.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til: dette var papir av Lambi-kvalitet (koster vel ca 35,- for 8 ruller?), ikke den der resirkulerte raspen til 10-12 kroner som uansett aldri kommer inn døra her.. ;-)

Resirkulert dopapir kommer ikke nær min rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Resirkulert dopapir kommer ikke nær min rumpe.''

Ikke min heller, bortsett fra i trange tider...;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg derimot hater de dyre hypermyke dopapirene, de som løser seg opp med en gang ;-)

Synes de billigste er de beste - men det er så mange som misliker det, at jeg nesten skammer meg litt over å velge dem i butikken... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg derimot hater de dyre hypermyke dopapirene, de som løser seg opp med en gang ;-)

Synes de billigste er de beste - men det er så mange som misliker det, at jeg nesten skammer meg litt over å velge dem i butikken... ;-)

Haha, samme her. Jeg liker best de billige, og er vant til å bruke dem. Ingen sart rumpe her i gården ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, samme her. Jeg liker best de billige, og er vant til å bruke dem. Ingen sart rumpe her i gården ;O)

Nei - kanskje ikke så sart..., og hvis man fukter den dyre typen, bare smuldrer det seg opp *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nei det hadde jeg ikke

Helvetes dugnader. Hvorfor skal vi lide for at andre har dårlig råd og ikke kan betale reisen selv???

Jeg hadde ALDRI solgt disse eggene! aldr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nei det hadde jeg ikke

Helvetes dugnader. Hvorfor skal vi lide for at andre har dårlig råd og ikke kan betale reisen selv???

Jeg hadde ALDRI solgt disse eggene! aldr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vafler, pannekaker, omeletter, kokt egg på brødskiver i matpakke, kokt egg i salat, stekte egg til frokost. I tillegg kan du bake kaker :)

Her går det omtrent 15 egg i uka... Vi er 5 personer :)

Samme her, vi er også glade i egg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alle slike vedtak måtte komme fra os foreldre jeg. Lærere og skolen kan, såvidt jeg vet, ikke pålegge noen å samle inn penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke dette var så dumt. Egg er jo kjekt å ha, og sikkert greit å få solgt til venner og kjente.

Dessuten kan vel eleven selge dem selv? De har ikke vondt av å lære seg å jobbe for pengene.

Jeg syns det var en grei måte å jobbe inn penger på.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...