Gå til innhold

Glemte å betale i parkeringshus!

Liliaceae

Anbefalte innlegg

Jeg kom nettopp på at jeg har glemt å betal i et parkeringshus jeg var i tidligere på dagen i dag.

Jeg trakk kortet også var det meningen at jeg skulle trekke kortet igjen når jeg dro, men så glemte jeg det helt bort.

Har aldri hendt meg før, men i dag lang kø foran automaten. Så jeg tenkte at jeg stabler alle handleposene og barna i bilen først, og trekker kortet etterpå. Men så ble det visst helt borte for meg, gitt....

Trekker kortet de for et døgn, eller hva?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Au da - kan fort bli en dyr affære vil jeg tro. Ingen du kan ringe og spørre om prosedyren?

tror jeg får hive meg inn i bilen og ta den ekstra kjøreturen gitt....

Kjedelige greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

De har en maks døgnpris, det er den du må betale med mindre du ikke trekker kortet før den prisen er oppnådd.

Maks døgnpris er sjelden timepris multiplisert med 24, så det går nok greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde noe lignene en gang. Når jeg skulle sjekke ut, stod bomme åpen og jeg kjørte ut uten å trekke kortet på nytt.

Da ringte jeg til parkeringsselskapet og forklarte saken dagen etter. De trengte to tre nummer på visakortet mitt, så var hele greia sletta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...