Minaline Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har sett sånne praktiske bager til å ha ski oppi (barneski). Hvor får vi tak i disse, noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Sportsbutikker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minaline Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 Sportsbutikker Ok, da prøver jeg det. Lurte på om det kunne finnes f.eks på Europris eller noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ok, da prøver jeg det. Lurte på om det kunne finnes f.eks på Europris eller noe? Neppe Europris eller Nille. jeg ville forsøkt sportsbutikk - tror vi kjøpte vår (riktignok voksenstørrelse) på XXL. Eller kanskje G-sport... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ok, da prøver jeg det. Lurte på om det kunne finnes f.eks på Europris eller noe? Tvilsomt. Men jeg har kjøpt alle mine på XXL, de har vært billigst (snowboard, alpint og langrenn) - mens til Billa har jeg kjøpt sammen med skiene på G-Sport. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.