Gå til innhold

Stavanger - Kristiansand lørdag ettermiddag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg har fått korretk informasjon, så er kollektivtrafikken helt elendig mellom Stavanger og Kristiansand en lørdag ettermddaig/kveld!!!!!

Siste tog går 15.40, siste buss går enda tidligere. Mannen min skulle ha tatt et tog/ en buss etter klokka 17 lørdag 6/2 - men det ser ut til at han må vente til søndagen.....

Er det virkelig mulig?????

candyqueen_83
Skrevet

Det hørtes jo helt utrolig ut. 15.40??

Skrevet

Det hørtes jo helt utrolig ut. 15.40??

Jepp....

Har du noen forslag til hvordan to kjekke menn (dvs 37 og 40) i sin beste alder kan komme seg fra Sola til Kristiansand en lørdagskveld?

candyqueen_83
Skrevet

Jepp....

Har du noen forslag til hvordan to kjekke menn (dvs 37 og 40) i sin beste alder kan komme seg fra Sola til Kristiansand en lørdagskveld?

Hehe, nei :o) En flott kone som henter dem med bil? Hehe

Skrevet

1540? Siste tog fra Stv går kl 1603, ank Kr.s kl 1905 iflg nsb.no lørdag 6/2, men det hjelper deg ikke mye...

Fly, da?

Skrevet

Jepp....

haike? ;-)

Skrevet

1540? Siste tog fra Stv går kl 1603, ank Kr.s kl 1905 iflg nsb.no lørdag 6/2, men det hjelper deg ikke mye...

Fly, da?

Merkelig - jeg sjekket i stad, og da mente jeg det stod 15.40, men jeg ser at det står 16.03 - men det hjelper jo ikke noe nei.

Mja, de får sjekke flypriser....

Et alternativ er at jeg er uten bil en uke mens den står parkert på Sola, men det har jeg ikke lyst til.....

Skrevet

Hehe, nei :o) En flott kone som henter dem med bil? Hehe

Hahahaha..... Nei, du!

Skrevet

Merkelig - jeg sjekket i stad, og da mente jeg det stod 15.40, men jeg ser at det står 16.03 - men det hjelper jo ikke noe nei.

Mja, de får sjekke flypriser....

Et alternativ er at jeg er uten bil en uke mens den står parkert på Sola, men det har jeg ikke lyst til.....

Da får kona til kompisen (eller kollegaen) som han reiser sammen med være uten bil en ukes tid:-)

Skrevet

Da får kona til kompisen (eller kollegaen) som han reiser sammen med være uten bil en ukes tid:-)

Tror ikke hun heller har lyst til det.... Vi har jo tilsammen 5 barn som skal hit og dit, og vi to damene skal på jobb på to ulike steder...

Mannfolkene skal til Østerrike og renne slalåm :-)

Vi har egetnlig to biler, og det var meningen at de skulle ha den, men så har den plutselig tatt kvelden, dvs står på verksted og er uhorvelig dyr å reparere så den blir god nok.,....

Persille1365381127
Skrevet

Jepp....

www.returbil.no

Konseptet er at man sjekker om det finnes biler som trenger transport et eller annet sted, og så tilbyr man seg å kjøre dem. De får reise gratis, og eieren av bilen får den transportert gratis.

Alternativt kan dere sjekke med bilutleieselskapene om de har noe som skal tilbake?

Eller til sist; bestikke en ung og kjørelysten mann/kvinne :)

Skrevet

www.returbil.no

Konseptet er at man sjekker om det finnes biler som trenger transport et eller annet sted, og så tilbyr man seg å kjøre dem. De får reise gratis, og eieren av bilen får den transportert gratis.

Alternativt kan dere sjekke med bilutleieselskapene om de har noe som skal tilbake?

Eller til sist; bestikke en ung og kjørelysten mann/kvinne :)

Spennende konsept!

Nå blir det imidlertid at de bruker den gamle bilen vår likevel - den har stått opp igjen fra de døde ;-) Dynamoen ble skiftet ut her en kveld, ved hjelp av en kamerat som kan mye om biler!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...