Gå til innhold

Jeg trenger ferietips!

Persille1365381127

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Vi; ungt par med seksåring - ferie i juli.

Ønsker; hotell med barneklubb el., badeområde på stedet eller badeland rett i nærheten. Restauranter/alternative spisesteder innen gangavstand. Veldig greit om det er noe mulighet for aktiviteter også, sykkelturer, billeie, båtturer el., Rom med to rom, eller liten leilighet, balkong.

Ikke viktig; strand, shopping, land.

Det er et hav av ting å velge mellom hos alle byråene, og jeg antar prisene ikke er SÅ forskjellige. Vi har vært i Bulgaria tidligere, og Arguinegin (eller noe sånt?) - Bulgaria var kjipt hotell men ellers bra, Arg. var kjedelig selv om det ikke var så langt fra storby.

Noen som har noe å anbefale i jungelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

Er det lenge siden dere var i bulgaria? Var der i fjor, og det var kommet mange nye og fine hotell der :-)

To år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Hm, Danmark altså? Det er jo så væravhengig....

Bornholm har sitt eget vær og været der er helt uavhengig av hva det ellers er i Danmark.

Bornholm er absolutt en ferie verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kypros:

Sunwing Resort Sandy Bay med Ving, Blue Village Nausicaa Beach eller Blue Village Althea Beach med Star Tour. Alle tre er flotte senter. Evnt. Sunwing Resort Alcudia på Mallorca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Uuuu, ser jeg trenger en oppdatering på sjokoladelevrandøren! ;p

*knegg*

Det er jo old news! Sjekker du ikke facebook?? Følg med litt a... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg*

Det er jo old news! Sjekker du ikke facebook?? Følg med litt a... ;)

Iiiiiik, noe jeg har gått glipp av på selveste Fb!! Det er jo utrolig.

*iler inn med ett*

;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Uuuu, han så jo hot ut! *s*

Grattis!!

Han er hot! Problemet er bare at han bor nærmere deg enn meg... Vi har jo snakket om ham før, u know... Sjekker bilder av venner og noe greier for å finne ut om det var noen du kjenner? Remember...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er hot! Problemet er bare at han bor nærmere deg enn meg... Vi har jo snakket om ham før, u know... Sjekker bilder av venner og noe greier for å finne ut om det var noen du kjenner? Remember...?

Åååå, er det han ja!

Kjipt han bor langt borte da... Hmm.. Er han villig til å flytte på seg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Åååå, er det han ja!

Kjipt han bor langt borte da... Hmm.. Er han villig til å flytte på seg eller?

Jada, han kommer hit til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreta, Agia Marina, Hotel Isida, ny del!!! Superdupert! Var der i fjor, med 3 barn i alderen 5-9. Bamseklubb for minsten, og superKids for de 2 andre. Kort vei til strand, rolig område, kort vei til Platanias, og Chania var også bare en liten busstur unna. Vi reiste med StarTour.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Kreta, Agia Marina, Hotel Isida, ny del!!! Superdupert! Var der i fjor, med 3 barn i alderen 5-9. Bamseklubb for minsten, og superKids for de 2 andre. Kort vei til strand, rolig område, kort vei til Platanias, og Chania var også bare en liten busstur unna. Vi reiste med StarTour.

Det endte med Bulgaria, også hotell med Super Kids ;)

Hva gjør de der egentlig? Jeg har bare erfaring med Vings Lollo & Bernie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte med Bulgaria, også hotell med Super Kids ;)

Hva gjør de der egentlig? Jeg har bare erfaring med Vings Lollo & Bernie...

De var litt inne i et kjøligere rom, og lekte, tegnet... De hadde friidrettsdag, dykkedag... Pizzafest på lørdag... Mine unger storkosa seg, og syntes det var knall med et par timer "alene", uten foreldre og uten så mye sol og varme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...