Persille1365381127 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vi; ungt par med seksåring - ferie i juli. Ønsker; hotell med barneklubb el., badeområde på stedet eller badeland rett i nærheten. Restauranter/alternative spisesteder innen gangavstand. Veldig greit om det er noe mulighet for aktiviteter også, sykkelturer, billeie, båtturer el., Rom med to rom, eller liten leilighet, balkong. Ikke viktig; strand, shopping, land. Det er et hav av ting å velge mellom hos alle byråene, og jeg antar prisene ikke er SÅ forskjellige. Vi har vært i Bulgaria tidligere, og Arguinegin (eller noe sånt?) - Bulgaria var kjipt hotell men ellers bra, Arg. var kjedelig selv om det ikke var så langt fra storby. Noen som har noe å anbefale i jungelen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bornholm! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det lenge siden dere var i bulgaria? Var der i fjor, og det var kommet mange nye og fine hotell der :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Er det lenge siden dere var i bulgaria? Var der i fjor, og det var kommet mange nye og fine hotell der :-) To år siden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Bornholm! Hm, Danmark altså? Det er jo så væravhengig.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hm, Danmark altså? Det er jo så væravhengig.... Bornholm har sitt eget vær og været der er helt uavhengig av hva det ellers er i Danmark. Bornholm er absolutt en ferie verdt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dagens tips fra meg Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Kypros, Sandy Bay , via Ving Kreta, Platinias, Santa Helena )))), også via Ving !!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Uuuu, ser jeg trenger en oppdatering på sjokoladelevrandøren! ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Kypros: Sunwing Resort Sandy Bay med Ving, Blue Village Nausicaa Beach eller Blue Village Althea Beach med Star Tour. Alle tre er flotte senter. Evnt. Sunwing Resort Alcudia på Mallorca. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Uuuu, ser jeg trenger en oppdatering på sjokoladelevrandøren! ;p *knegg* Det er jo old news! Sjekker du ikke facebook?? Følg med litt a... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 *knegg* Det er jo old news! Sjekker du ikke facebook?? Følg med litt a... Iiiiiik, noe jeg har gått glipp av på selveste Fb!! Det er jo utrolig. *iler inn med ett* ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 *knegg* Det er jo old news! Sjekker du ikke facebook?? Følg med litt a... Uuuu, han så jo hot ut! *s* Grattis!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Uuuu, han så jo hot ut! *s* Grattis!! Han er hot! Problemet er bare at han bor nærmere deg enn meg... Vi har jo snakket om ham før, u know... Sjekker bilder av venner og noe greier for å finne ut om det var noen du kjenner? Remember...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Han er hot! Problemet er bare at han bor nærmere deg enn meg... Vi har jo snakket om ham før, u know... Sjekker bilder av venner og noe greier for å finne ut om det var noen du kjenner? Remember...? Åååå, er det han ja! Kjipt han bor langt borte da... Hmm.. Er han villig til å flytte på seg eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Åååå, er det han ja! Kjipt han bor langt borte da... Hmm.. Er han villig til å flytte på seg eller? Jada, han kommer hit til sommeren 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jada, han kommer hit til sommeren Så koslig da! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kreta, Agia Marina, Hotel Isida, ny del!!! Superdupert! Var der i fjor, med 3 barn i alderen 5-9. Bamseklubb for minsten, og superKids for de 2 andre. Kort vei til strand, rolig område, kort vei til Platanias, og Chania var også bare en liten busstur unna. Vi reiste med StarTour. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Kreta, Agia Marina, Hotel Isida, ny del!!! Superdupert! Var der i fjor, med 3 barn i alderen 5-9. Bamseklubb for minsten, og superKids for de 2 andre. Kort vei til strand, rolig område, kort vei til Platanias, og Chania var også bare en liten busstur unna. Vi reiste med StarTour. Det endte med Bulgaria, også hotell med Super Kids Hva gjør de der egentlig? Jeg har bare erfaring med Vings Lollo & Bernie... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det endte med Bulgaria, også hotell med Super Kids Hva gjør de der egentlig? Jeg har bare erfaring med Vings Lollo & Bernie... De var litt inne i et kjøligere rom, og lekte, tegnet... De hadde friidrettsdag, dykkedag... Pizzafest på lørdag... Mine unger storkosa seg, og syntes det var knall med et par timer "alene", uten foreldre og uten så mye sol og varme.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.