Gå til innhold

Glassmagasinets tilbudskampanje

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Er det noen som vet hvor lenge Glassmagasinet skal ha 50 % på alle varene sine? De har hatt det leeeenge nå, og har det fortsatt.

Gjest 50% off
Skrevet

Helt til alle varene de ikke har fått solgt i fjor er utsolgt tenker jeg.

Caloni Makaroni
Skrevet

Helt til alle varene de ikke har fått solgt i fjor er utsolgt tenker jeg.

Det er på samtlige varer i samtlige butikker, så det vil være litt stusselig her i Trondheim mens vi venter på at siste lysstaken blir solgt nedi Vest-Agder ;)

Skjønner at det er for å gjøre rom for neste års sortiment, men på et tidspunkt så får de vel inn de nye varene også.

Skrevet

Det er på samtlige varer i samtlige butikker, så det vil være litt stusselig her i Trondheim mens vi venter på at siste lysstaken blir solgt nedi Vest-Agder ;)

Skjønner at det er for å gjøre rom for neste års sortiment, men på et tidspunkt så får de vel inn de nye varene også.

"Det er på samtlige varer i samtlige butikker, så det vil være litt stusselig her i Trondheim mens vi venter på at siste lysstaken blir solgt nedi Vest-Agder ;)"

Om det er dette det står på så skal jeg løpe avgårde og kjøpe den lysestaken jeg ;o)

Caloni Makaroni
Skrevet

"Det er på samtlige varer i samtlige butikker, så det vil være litt stusselig her i Trondheim mens vi venter på at siste lysstaken blir solgt nedi Vest-Agder ;)"

Om det er dette det står på så skal jeg løpe avgårde og kjøpe den lysestaken jeg ;o)

Supert! Skal skrive en beskjed på meldinger-forumet om det skulle bli aktuelt :D

Skrevet

Generelt sett er alle prisene jeg har sjekket etter nedsettelsen til 50% ca samme pris som andre butikker tar på 100%.

Mulig jeg har vært uheldig med utvalget.

Caloni Makaroni
Skrevet

Generelt sett er alle prisene jeg har sjekket etter nedsettelsen til 50% ca samme pris som andre butikker tar på 100%.

Hvilke produkter da?

Jeg kjøpte noen krus som heter Bodum Canteen, og er så fornøyd med dem at jeg ønsker å kjøpe flere, det er egentlig derfor jeg lurer. Full pris på glassmagasinet var kr 350 for sett med to. Jeg fikk dem altså for halv pris, og håper på å rekke å kjøpe noe til.

Skrevet

Hvilke produkter da?

Jeg kjøpte noen krus som heter Bodum Canteen, og er så fornøyd med dem at jeg ønsker å kjøpe flere, det er egentlig derfor jeg lurer. Full pris på glassmagasinet var kr 350 for sett med to. Jeg fikk dem altså for halv pris, og håper på å rekke å kjøpe noe til.

Kommer i farta bare på Nowo stekepanner med avtagbart håndtak.

Bodum-kopper er kjempeflotte, jeg har en del kjøpt for maaange år siden. De er tilnærmet uknuselige også, de har vært utsatt for en god del heftige fall helt uten problemer.

Er de absolutte favoritt-kaffekoppene våre fordi de stjeler så lite varme fra kaffen.

Skrevet

Utvalget varierer fra uke til uke og fra butikk til butikk. Jeg har kjøpt tallerkner som ble svært billige i forhold til fullpris andre steder. I tillegg hadde en av butikkene eb telys lysestake svært billig.

Men jeg har også vært borti eva solo grytekluter som er priset opp i forhold til andre butikker på førprisen.

Så vær prisbevisst og sjekk noen andre butikker med samme vareslag først og vurder hvert enkelt tilfelle.

Gjest kinelle
Skrevet

De har hatt 30 % og 50 % over lang tid nå. Men jeg har oppdaget at de bytter om på hva som er nedsatt og hvor mye. Kjøpte en woll stekepanne med avtagbarthåndtak, dro tilbake uken etter for å kjøpe en til og da var ikke woll på salg lenger. Håpet at det var en feil som gjorde at det ikke hang 50% skilt over dem så jeg spurte. Damen fortalte da at hva som var på salg varierte og at de ikke hadde noen faste intervaller på når de forandret.

Caloni Makaroni
Skrevet

De har hatt 30 % og 50 % over lang tid nå. Men jeg har oppdaget at de bytter om på hva som er nedsatt og hvor mye. Kjøpte en woll stekepanne med avtagbarthåndtak, dro tilbake uken etter for å kjøpe en til og da var ikke woll på salg lenger. Håpet at det var en feil som gjorde at det ikke hang 50% skilt over dem så jeg spurte. Damen fortalte da at hva som var på salg varierte og at de ikke hadde noen faste intervaller på når de forandret.

Høres rart ut..i alle fall må det være fast nå, for det preger mesteparten av hjemmesiden deres: http://cg.no/

Gjest kinelle
Skrevet

Høres rart ut..i alle fall må det være fast nå, for det preger mesteparten av hjemmesiden deres: http://cg.no/

Det var slik i høst og før jul, jeg har ikke vært der etter jul. Og ikke vært inne på hjemmesidene deres, Visste ikke at de hadde det engang. Har også hørt at de ulike filialene har ulike ting på tilbud, men vet ikke om det stemmer.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det var slik i høst og før jul, jeg har ikke vært der etter jul. Og ikke vært inne på hjemmesidene deres, Visste ikke at de hadde det engang. Har også hørt at de ulike filialene har ulike ting på tilbud, men vet ikke om det stemmer.

I går kjøpte jeg krusene mine (til halv pris!), så nå kan de legge ned, om de vil :D *drikke kaffe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...