Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har forsøkt å skyte kosebamsen. I utgangspunktet tenkte jeg at, endelig, nå har våre nye landsmenn tatt litt ansvar og satt inn et støt for å løse Norges innvandringsproblem nr 1.

Men det er jo så mange som kunne tenkt seg å ta livet av nissen, så jeg er ikke helt sikker. Amerikanerne? Tror ikke det, selv om de sikkert har lyst. Det er vel noen gamle fiender som står bak, men politiet har nok en lang liste over folk med motiv.

Man kan jo håpe at han flytter, men det er det vel ikke en snøballs sjanse i helvete for at han gjør.

Gjest Pefectly Lonley
Skrevet

Er enig med deg. Om han ble drept hadde jeg ikke grått akkurat.

Gjest migueline
Skrevet

Det er forhåpentligvis ingen i Norges land som støtter slik skyting som skjedde i natt på Mullah Krekars hjem.

Gjest lovinda lace
Skrevet

Ikke jeg heller. Få gjort noe med krapylet.

Gjest migueline
Skrevet

hvis jeg pleide å gråte når noen ble drept så gråt jeg konstant. Jeg støtter likevel ikke under noen omstendigheter slik lovløshet.

Gjest migueline
Skrevet

Ikke jeg heller. Få gjort noe med krapylet.

Lovlig.

Skrevet

Det er forhåpentligvis ingen i Norges land som støtter slik skyting som skjedde i natt på Mullah Krekars hjem.

''Det er forhåpentligvis ingen i Norges land som støtter slik skyting som skjedde i natt på Mullah Krekars hjem.''

Det er _garantert_ en hel del i Norge som støtter dette - det finnes jo alle slags (mer eller mindre gale) mennesker ;-)

Jeg personlig støtter det selvsagt ikke, men må innrømme at jeg ikke tenkte så veldig mye over det heller, da...

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke brydde meg særlig om det nyhetsoppslaget, men jeg synes jo ikke det er noe å rope hurra for om han hadde blitt skutt.

Pælm ham heller ut av landet, om ikke han kan sendes til Irak så er det flere land som har bedt om å få ham utlevert.

Gjest fattigmor
Skrevet

skulle ikke forundre meg, at han i scenesatte det hele selv!

Nå får han beskyttelse og får lov å bli her enda leeeengre.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det har han sikkert ikke gjort...

Men han burde vært deportert for lenge siden, så hadde vi sluppet dagens dyre situasjon!

Skrevet

Men han burde vært deportert for lenge siden, så hadde vi sluppet dagens dyre situasjon!

Så du vil at Norge skal bryte Menneskerettighetene?

Med vennlig hlisen

Gjest fattigmor
Skrevet

enig! men han er en slu djevel og mange irakere blir sendt ut nå..så dette blir spennende å følge med på!

hidi, the scorpion
Skrevet

Så du vil at Norge skal bryte Menneskerettighetene?

Med vennlig hlisen

Vil tvertimot, Norge bør følge menneskerettighetene!

hidi, the scorpion
Skrevet

enig! men han er en slu djevel og mange irakere blir sendt ut nå..så dette blir spennende å følge med på!

''enig! men han er en slu djevel og mange irakere blir sendt ut nå..så dette blir spennende å følge med på!''

Det synes ikke jeg. Finnes ingenting spennende med å leke med folks liv:(

Synes du det, så er du SYK!

Skrevet

Vil tvertimot, Norge bør følge menneskerettighetene!

Og da kan Norge ikke sende ut Mullah Krekar, ettersom han risikerer tortur og dødsstraff i Irak, ikke sant?

(I følge Iraks regjering.)

Skrevet

Men han riskerer jo livet sitt dersom han blir i Norge, så da burde dette åpne for å sende han en tryggere plass, f.eks. Irak.

Gjest fattigmor
Skrevet

''enig! men han er en slu djevel og mange irakere blir sendt ut nå..så dette blir spennende å følge med på!''

Det synes ikke jeg. Finnes ingenting spennende med å leke med folks liv:(

Synes du det, så er du SYK!

nei ,nei det var ikke slik ment! Jeg tenkte på Politiet,som jobbet med Saken...om de klarer å rydde opp i skytingen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...