Spirello Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Da er vi to, og jeg har bare en unge. ) Vært sammen 24/7 nå i 10 dager.. og vi er nok bvegge like lei, de siste dagene har vært slitsomme.. han hører ikke, er ertete, slår, gjør alt motsatt av hva han får beskjed om, maser om å få og få selv om han har fått mye.. Blir deilig at han er hos faren sin i dag. ) Også blir det godt å få han hjem igjen i morgen. Det er lov å klage ja.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 ''Sånn er det vel for alle innimellom.'' Nei, jeg tror aldri jeg har følt det slik som trådstarter beskriver det. Men jeg ser jo at mange her klager over søøskenkranglingen først og fremst, og den slipper jo vi :-) Det blir litt krangling ja... Men, men, det hører jo med. ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest migueline Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Selvfølgelig er det lov å klage innimellom, og livet forandrer seg etter som du og ungene blir eldre. Om det blir bedre vet jeg ikke, men jeg har ikke lyst å starte forfra igjen. Mine barn er i tyveårene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Du høres en smule utbrent ut, kanskje du skulle fått deg en liten barnefri ferie. Er det noen som kan passe ungene? Tror du hadde fått mye mer energi til ungene om du kom deg vekk en uke... Da rekker du å savne dem og... kommer hjem og hører masingen - åh den masinga har jeg savna sånn.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.