Gå til innhold

Trond Linstads muslimske manifest

Anbefalte innlegg

Gjest ble skuffet
Skrevet

Ja, det gjør det;)

Selv om jeg tror på Jesus, så er jeg ikke for kristen-demokrati. Jeg er for demokrati:)

Mine kristne tanker er mine, som jeg selvfølgelig gjerne vil dele med andre, men aldri påtvinge!

10. Ikke provoser flertallet i samfunnet! De er ikke muslimer, og respekter dem for det. Hvorfor skal muslimer, når de bygger institusjoner, reise så mektige tårn? Som andre med tilhold i landet, bærerne av den egne kulturen, kan oppfatte som påtrengende og fremmed? Muslimer skal ikke breie seg ut med sine virksomheter, det er uislamsk.

-------------------------

Omtrent noe i den duren Linstad også formidler eller????

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

32

• Sør

16

• Mary Poppins

3

• tusseline

1

hidi, the scorpion
Skrevet

Du er jo avslørt i løgn i denne tråden, Hidi.

''Du er jo avslørt i løgn i denne tråden, Hidi.''

Hvem er ikke avslørt i løgn? Du også lyver, Sør!

hidi, the scorpion
Skrevet

10. Ikke provoser flertallet i samfunnet! De er ikke muslimer, og respekter dem for det. Hvorfor skal muslimer, når de bygger institusjoner, reise så mektige tårn? Som andre med tilhold i landet, bærerne av den egne kulturen, kan oppfatte som påtrengende og fremmed? Muslimer skal ikke breie seg ut med sine virksomheter, det er uislamsk.

-------------------------

Omtrent noe i den duren Linstad også formidler eller????

Synes ikke om det en plass!

hidi, the scorpion
Skrevet

Det blir gjort til vårt problem av de som prøver å kjøre redselspropaganda og få oss til å tro at vi må bøye oss ned og være alene dernede. Ja eller oppe i himmelen senere.

Det må være utrolig kjedelig i den kristne himmelen. Jeg vil ikke dele den med George W. Bush, han er sikker på at han skal dit.

Er du jøde?

Gjest migueline
Skrevet

Synes du det er greit å være avslørt i løgn når du har sagt at du lyver aldri? Det blir ikke noe bedre om Sør lyver også.

Gjest ble skuffet
Skrevet

''men la oss nå si at du må lyve for å redde et liv, ditt eget eller noen som står deg nær? Ville du fortsatt tvildholdt på sannheten?''

Ja, det ville jeg!

Bullshit ! Og det vet du selv, så ekstremistisk er du ikke!

Hadde jeg kunne reddet mitt eget liv, eller la oss si mitt barns liv, hadde jeg glatt slått til med en løgn!

I slike situasjoner slår instinktene inn for de fleste mennesker.

hidi, the scorpion
Skrevet

Synes du det er greit å være avslørt i løgn når du har sagt at du lyver aldri? Det blir ikke noe bedre om Sør lyver også.

Hva mener du?

hidi, the scorpion
Skrevet

Bullshit ! Og det vet du selv, så ekstremistisk er du ikke!

Hadde jeg kunne reddet mitt eget liv, eller la oss si mitt barns liv, hadde jeg glatt slått til med en løgn!

I slike situasjoner slår instinktene inn for de fleste mennesker.

''I slike situasjoner slår instinktene inn for de fleste mennesker.''

Du sa det! For de fleste, men ikke for alle..

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvordan kan du påstå at når vi fødes som uskyldige barn inn i denne verden så er vi dømt? Jesus har aldri sagt noe slikt.

''Hvordan kan du påstå at når vi fødes som uskyldige barn inn i denne verden så er vi dømt? Jesus har aldri sagt noe slikt.''

Jesus har heller aldri dømt noen..

Skrevet

''men la oss nå si at du må lyve for å redde et liv, ditt eget eller noen som står deg nær? Ville du fortsatt tvildholdt på sannheten?''

Ja, det ville jeg!

Hvis så er tilfelle så kan jeg ikke si annet enn fy f. så egoistisk Kvalmende

Gjest ble skuffet
Skrevet

''I slike situasjoner slår instinktene inn for de fleste mennesker.''

Du sa det! For de fleste, men ikke for alle..

Ser ikke hensikten i å dra denne diskusjonen lenger iallefall, ser ut til at du er mest opptatt av å vinne diskusjonen istedenfor å se nyansense.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvis så er tilfelle så kan jeg ikke si annet enn fy f. så egoistisk Kvalmende

''Hvis så er tilfelle så kan jeg ikke si annet enn fy f. så egoistisk Kvalmende''

Vi kaller det uvitenhet!

Se på ditt eget forbruk før du dømmer andres...

Skrevet

''Hvis så er tilfelle så kan jeg ikke si annet enn fy f. så egoistisk Kvalmende''

Vi kaller det uvitenhet!

Mitt eget forbruk? Hva er det du preker om nå?

hidi, the scorpion
Skrevet

Ser ikke hensikten i å dra denne diskusjonen lenger iallefall, ser ut til at du er mest opptatt av å vinne diskusjonen istedenfor å se nyansense.

''Ser ikke hensikten i å dra denne diskusjonen lenger iallefall, ser ut til at du er mest opptatt av å vinne diskusjonen istedenfor å se nyansense.''

I like måte;) Jeg er ikke opptatt av å vinne eller å ha rett, bare sannheten vinner!

Skrevet

Vi kaller det uvitenhet!

Tenkt situasjon:

Datteren din har blitt tatt til fange av noen farlige menn for å ha lekket ut noe sensitiv informasjon. Du vet at det er henne som har sladderet. Mennene truer med å voldta henne og drepe henne ved å kjøre henne gjennom en kjøttkvern. Livet hennes står i dine hender - dersom du sier at hun er den som har sladderet, så overlever hun. Lyver du, så dør hun.

Ville du fortsatt ikke løyet? Hvorfor? For å sikre degselv en plass i himmelen?

Gjest ble skuffet
Skrevet

''Muslimer er pålagt å anerkjenne både Torah'en og Bibelen i sin opprinnelige form) som Guds ord. Hvorfor? Fordi disse skriftene forfekter samme lære og snakker om den samme Gud.''

Nei! Når Gud, valgte å komme til oss som Jesus, så bør Jesus lære ha dobbelt verdi!

I kristen lære, så kom Gud selv ned til oss, trenger du mer?

Jesus kom for å rettlede menneskene, deriblant jødene, fordi de hadde forlatt Gud og laget egne lover å regler.

Hvis du oppriktig tror at Jesus var Gud, så gikk han da i martyrdøden? Lot seg drepe, fordi han nektet å gi etter og bøye seg for andre?

Ikke ulikt en selvmordsbomber da, med andre ord?

Forøvrig sa Jesus aldri at han var Gud, da tror jeg du må lese Bibelen en gang til.

Skrevet

Det blir gjort til vårt problem av de som prøver å kjøre redselspropaganda og få oss til å tro at vi må bøye oss ned og være alene dernede. Ja eller oppe i himmelen senere.

Det må være utrolig kjedelig i den kristne himmelen. Jeg vil ikke dele den med George W. Bush, han er sikker på at han skal dit.

Du vet hva man sier: Dra til himmelen for klimaet, dra til helvete for selskapet (folkene du treffer der) :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du er avslørt i løgn i denne tråden, Hidi.

Du har ikke avslørt noen andre i løgn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...