Gå til innhold

Trond Linstads muslimske manifest

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Du er avslørt i løgn i denne tråden, Hidi.

Du har ikke avslørt noen andre i løgn.

Vet hva jeg gjør;)

Gjør du?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

32

• Sør

16

• Mary Poppins

3

• tusseline

1

Skrevet

Vet hva jeg gjør;)

Gjør du?

Ja, jeg vet hva du gjør. Du bryter et av de 10 budene, ved å lyve.

Skrevet

Det jeg tenker om dette er at han snakker da ikke for alle muslimer.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg vet hva du gjør. Du bryter et av de 10 budene, ved å lyve.

Er det alt du kan klare;))

Gjest vidsynet
Skrevet

Muslimer er gærninger som stort sett inbiller seg at hele verden skal følge dem.

I f.eks en voldtektssak skal den voldtatte kvinnen steines!

ja, ja hun begikk den forbrytelsen å se attraktiv ut. Det er helt på viddene mener jeg, hvordan noen forsvare noe sånt? mange flere eksempler finnes i muslimske land som lever i steinalderen!

Gjest vidsynet
Skrevet

''Jeg leste hele manifestet for et par dager siden, og fant det meget tvetydig - at ting kan tolkes, eller man kan påstå at han mener, på flere forskjellige måter. Uheldig for alle.'''

Jeg personlig, kunne aldri hate noen, men å stole på muslimer, er som å gå tilbake hundrevis av år...

Les her

http://www.verdidebatt.no/debatt/cat12/subcat14/thread36480/

Helt enig!!!

hidi, the scorpion
Skrevet

Muslimer er gærninger som stort sett inbiller seg at hele verden skal følge dem.

I f.eks en voldtektssak skal den voldtatte kvinnen steines!

ja, ja hun begikk den forbrytelsen å se attraktiv ut. Det er helt på viddene mener jeg, hvordan noen forsvare noe sånt? mange flere eksempler finnes i muslimske land som lever i steinalderen!

Og du kaller deg vidsynet?

Idiot, sier jeg!

Gjest vidsynet
Skrevet

Og du kaller deg vidsynet?

Idiot, sier jeg!

Hva mener du?

Gjest firepile
Skrevet

Jeg er totalt uenig med deg. Jeg synes de punktene er godt fremsatte og god støtte for muslimer til å leve i tråd med sin tro og norske lov og regler. Jeg forstår ikke hvordan dette kan tolkes på en annen måte.

Jeg er helt enig i at krigføring av vestlige makter med USA i spissen må bekjempes.

Når går til og med islam.no, Norges støreste nettsted for muslimer, ut og tar avstand fra dette manifestet: http://www.islam.no/page11001644.aspx

"Manifestets innhold er et lappeteppe av usammenhengende og til dels motstridende punkter som presenteres på en direkte klossete måte. Lesere flest må oppfatte dette skrivet som en ren provokasjon. "

"For å ta det siste først, så er det vår uforbeholdne oppfatning at demokratiet er fullt forenlig med islam. Dette er et syn som etter vår erfaring også deles av de ulike muslimske organisasjonene og norske muslimer flest. Det er i denne sammenheng verdt å merke seg at Islamsk Råd Norge systematisk oppfordret til valgdeltagelse under forrige stortingsvalg og at denne oppfordringen ble fulgt opp av både islam.no, samt en rekke moskeer og muslimske organisasjoner. Det ble gjennomført arrangementer og utdelt løpesedler på flere språk som oppmuntret til å stemme. Vår konklusjon er derfor at det er stor oppslutning om demokratiets prosesser og at Linstads nedlatende holdning ikke er representativt for muslimer."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...