Gå til innhold

Tull & Tøys

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Skaff deg høns.

Vi hadde høns i hagen, da jeg var barn. Det var gøy å kunne gå i hønsehuset og hente varme egg.

Vi fikk eggedosis også, herlig! nå tørr man jo ikke lage eggedosis av frykt for salmonellainfeksjon.

Skrevet

Vi hadde høns i hagen, da jeg var barn. Det var gøy å kunne gå i hønsehuset og hente varme egg.

Vi fikk eggedosis også, herlig! nå tørr man jo ikke lage eggedosis av frykt for salmonellainfeksjon.

Vi har også alltid hatt høns. Noe så koslig. :0)

Gjest Tuppetitt
Skrevet

Vi har også alltid hatt høns. Noe så koslig. :0)

Sov de i senga din?

Gjest Tuppetitt
Skrevet

Høres koselig ut. Gøy å bo på en bondegård!

Gjest høstløv
Skrevet

Høres koselig ut. Gøy å bo på en bondegård!

Vi bodde ikke på bondegård, men i et villastrøk, der det dengang var det lov å ha tupper i hagen.

Kyllinger fikk vi også, noen små gule garnnøster.

Skrevet

Sov de i senga din?

Nei. Men jeg hadde dem med rundt i dukkevognen. Der satt så de fint at. ;p

Gjest Tuppetitt
Skrevet

Nei. Men jeg hadde dem med rundt i dukkevognen. Der satt så de fint at. ;p

Så koselig :-)

Gjest Tuppetitt
Skrevet

Skaff deg høns.

Har ikke råd til å bygge en hønsegård desverre.

Skrevet

''nå tørr man jo ikke lage eggedosis av frykt for salmonellainfeksjon.''

Gjør man ikke?

Ikke så ofte vi har det, men sikkert mindre enn et år siden sist. Burde jeg la være?

hidi, the scorpion
Skrevet

Gjør man ikke?

Ikke så ofte vi har det, men sikkert mindre enn et år siden sist. Burde jeg la være?

''Ikke så ofte vi har det, men sikkert mindre enn et år siden sist. Burde jeg la være?''

Håper du tuller, morsan, norske egg er trygge!

Skrevet

''Ikke så ofte vi har det, men sikkert mindre enn et år siden sist. Burde jeg la være?''

Håper du tuller, morsan, norske egg er trygge!

Ja, jeg mente det også - elelrs ville jeg vel ikke ha laget eggedosis:-) Men jeg spør altså høstløv om hvorfor hun skrev det hun skrev.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg mente det også - elelrs ville jeg vel ikke ha laget eggedosis:-) Men jeg spør altså høstløv om hvorfor hun skrev det hun skrev.

Jeg elsker egg!

*skal ta meg av høstløv, ja*

hidi, the scorpion
Skrevet

''Vi fikk eggedosis også, herlig! nå tørr man jo ikke lage eggedosis av frykt for salmonellainfeksjon.''

Bor du i Danmark?

Norske egg er friske fra alle sykdommer, så her kan du bade i eggedosis;)))

Skrevet

Gjør man ikke?

Har man i det hele tatt funnet salmonella i norske egg?

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei;)

Skrevet

Nei;)

Det var det jeg trodde ja, at norske egg var helt trygge. :o)

Skrevet

har ikke hørt om det - var derfor jeg stusset :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...