Gjest Niccola Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Huff ja, det er et slit ;-) Men hverdag er og blir hverdag, uansett hvordan man har redet seg til. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 ''Maria kommer foreløpig ut som den mest normale, og det sier sitt'' Ja, og også til hennes fordel kommer at hun traff mannen sin da han var kokk og hun servitør - hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere. ;-) ''hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.'' Hva du kan opplyse om ) Ja, det var faktisk et kvalitetstrekk, må jeg si. Forøvrig enig i at hun fremstår som den minst unormale ;-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Trust me, det er verdt å bruke en time i uken på å se 0 Siter
morsan Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 ''hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.'' Hva du kan opplyse om ) Ja, det var faktisk et kvalitetstrekk, må jeg si. Forøvrig enig i at hun fremstår som den minst unormale ;-) Dette ble sagt i første episode. Hun kan ihvertfall ikke beskyldes for å ha tatt han for penga! :-) 0 Siter
Platina Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Klart det er mye jobb å få spøle bort så mye penger som de damene der gjør! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 ''Maria kommer foreløpig ut som den mest normale, og det sier sitt'' Ja, og også til hennes fordel kommer at hun traff mannen sin da han var kokk og hun servitør - hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere. ;-) ''Ja, og også til hennes fordel kommer at hun traff mannen sin da han var kokk og hun servitør - hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.'' Ja, det høres jo langt mer sympatisk ut, og er neppe noe Anna Anka kunne gjort :-). 0 Siter
morsan Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 ''Ja, og også til hennes fordel kommer at hun traff mannen sin da han var kokk og hun servitør - hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.'' Ja, det høres jo langt mer sympatisk ut, og er neppe noe Anna Anka kunne gjort :-). Anna Anka fortalte at når de dro til Sverige, kunne de ikke bo på østkysten, der hun komer fra, fordi "det fantes jo ikke hoteller der" (tror hun er fra Helsingbørg-Malmø-området). Så de bodde derfor i Stockholm - så fikk heller familie og venner hjemmefra komme dit... Men man skjønte jo forsåvidt hva hun mente da vi senere i programmet så henne og mannen på hotell i Atlantic City - kjempesuite med flere soverom (adskilte for paret!) osv osv... Holder nok ikke med et mer ordinært førsteklasses hotell da nei...;-) Dette er jaggu kua som har glemt at hun var kalv (til tross for drøvtygging på brusk, ref kommentar i annen tråd) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Anna Anka fortalte at når de dro til Sverige, kunne de ikke bo på østkysten, der hun komer fra, fordi "det fantes jo ikke hoteller der" (tror hun er fra Helsingbørg-Malmø-området). Så de bodde derfor i Stockholm - så fikk heller familie og venner hjemmefra komme dit... Men man skjønte jo forsåvidt hva hun mente da vi senere i programmet så henne og mannen på hotell i Atlantic City - kjempesuite med flere soverom (adskilte for paret!) osv osv... Holder nok ikke med et mer ordinært førsteklasses hotell da nei...;-) Dette er jaggu kua som har glemt at hun var kalv (til tross for drøvtygging på brusk, ref kommentar i annen tråd) Hehe, du har så rett! Er det ikke deilig å prate stygt om sånne dårer? 0 Siter
Spirello Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Å uff og uff... det hørtes fælt ut det der ja.. Shopping er særdeles slitsomt. hehe.. jaja.. Hadde vært deilig å bytta liv med henne en uke, hun hadde vel stryki med! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Følelsen av travelhet varierer nok med hvordan man har det til vanlig - det skal mindre til før man føler seg stresset. Akkurat som med pensjonister, hvis definisjon (for enkelte) på en travel uke er en uke der de både skal til legen OG til frisøren! ;-) ''Akkurat som med pensjonister, hvis definisjon (for enkelte) på en travel uke er en uke der de både skal til legen OG til frisøren!'' Akkurat slik er mine foreldre i ferd med å bli! Og de har begge tidligere hatt ansvarsfulle jobber og mange jern i ilden. 0 Siter
Gjest Mirakelet Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg syns Anna Anka tok kaka jeg 0 Siter
morsan Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 ''Akkurat som med pensjonister, hvis definisjon (for enkelte) på en travel uke er en uke der de både skal til legen OG til frisøren!'' Akkurat slik er mine foreldre i ferd med å bli! Og de har begge tidligere hatt ansvarsfulle jobber og mange jern i ilden. Ja, det er rart det der. Jeg tror den "verste" i generasjonen over min mann og jeg, er den gangen da svigers hadde vært noen dager på hytta, men dro hjem på fredag fordi svigermor skulle til legen på MANDAG! .... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Ja, det er rart det der. Jeg tror den "verste" i generasjonen over min mann og jeg, er den gangen da svigers hadde vært noen dager på hytta, men dro hjem på fredag fordi svigermor skulle til legen på MANDAG! .... ''men dro hjem på fredag fordi svigermor skulle til legen på MANDAG! .... '' Hehe, mine foreldre kunne vært tenkendes til å gjøre noe lignende :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.