Gå til innhold

Et stressende liv

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Huff ja, det er et slit ;-)

Men hverdag er og blir hverdag, uansett hvordan man har redet seg til.

Gjest Niccola
Skrevet

''Maria kommer foreløpig ut som den mest normale, og det sier sitt''

Ja, og også til hennes fordel kommer at hun traff mannen sin da han var kokk og hun servitør - hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.

;-)

''hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.''

Hva du kan opplyse om :o) Ja, det var faktisk et kvalitetstrekk, må jeg si. Forøvrig enig i at hun fremstår som den minst unormale ;-)

Persille1365381127
Skrevet

Trust me, det er verdt å bruke en time i uken på å se :)

Skrevet

''hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.''

Hva du kan opplyse om :o) Ja, det var faktisk et kvalitetstrekk, må jeg si. Forøvrig enig i at hun fremstår som den minst unormale ;-)

Dette ble sagt i første episode. Hun kan ihvertfall ikke beskyldes for å ha tatt han for penga! :-)

Skrevet

Klart det er mye jobb å få spøle bort så mye penger som de damene der gjør! :)

Gjest Elextra
Skrevet

''Maria kommer foreløpig ut som den mest normale, og det sier sitt''

Ja, og også til hennes fordel kommer at hun traff mannen sin da han var kokk og hun servitør - hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.

;-)

''Ja, og også til hennes fordel kommer at hun traff mannen sin da han var kokk og hun servitør - hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.''

Ja, det høres jo langt mer sympatisk ut, og er neppe noe Anna Anka kunne gjort :-).

Skrevet

''Ja, og også til hennes fordel kommer at hun traff mannen sin da han var kokk og hun servitør - hans store økonomiske suksess som har gitt henne dette livet kom først senere.''

Ja, det høres jo langt mer sympatisk ut, og er neppe noe Anna Anka kunne gjort :-).

Anna Anka fortalte at når de dro til Sverige, kunne de ikke bo på østkysten, der hun komer fra, fordi "det fantes jo ikke hoteller der" (tror hun er fra Helsingbørg-Malmø-området). Så de bodde derfor i Stockholm - så fikk heller familie og venner hjemmefra komme dit...

Men man skjønte jo forsåvidt hva hun mente da vi senere i programmet så henne og mannen på hotell i Atlantic City - kjempesuite med flere soverom (adskilte for paret!) osv osv... Holder nok ikke med et mer ordinært førsteklasses hotell da nei...;-)

Dette er jaggu kua som har glemt at hun var kalv (til tross for drøvtygging på brusk, ref kommentar i annen tråd)

Gjest Elextra
Skrevet

Anna Anka fortalte at når de dro til Sverige, kunne de ikke bo på østkysten, der hun komer fra, fordi "det fantes jo ikke hoteller der" (tror hun er fra Helsingbørg-Malmø-området). Så de bodde derfor i Stockholm - så fikk heller familie og venner hjemmefra komme dit...

Men man skjønte jo forsåvidt hva hun mente da vi senere i programmet så henne og mannen på hotell i Atlantic City - kjempesuite med flere soverom (adskilte for paret!) osv osv... Holder nok ikke med et mer ordinært førsteklasses hotell da nei...;-)

Dette er jaggu kua som har glemt at hun var kalv (til tross for drøvtygging på brusk, ref kommentar i annen tråd)

Hehe, du har så rett!

Er det ikke deilig å prate stygt om sånne dårer?

Skrevet

Å uff og uff... det hørtes fælt ut det der ja.. Shopping er særdeles slitsomt. hehe.. jaja.. Hadde vært deilig å bytta liv med henne en uke, hun hadde vel stryki med!

Gjest Elextra
Skrevet

Følelsen av travelhet varierer nok med hvordan man har det til vanlig - det skal mindre til før man føler seg stresset.

Akkurat som med pensjonister, hvis definisjon (for enkelte) på en travel uke er en uke der de både skal til legen OG til frisøren! ;-)

''Akkurat som med pensjonister, hvis definisjon (for enkelte) på en travel uke er en uke der de både skal til legen OG til frisøren!''

Akkurat slik er mine foreldre i ferd med å bli! :P Og de har begge tidligere hatt ansvarsfulle jobber og mange jern i ilden.

:(

Skrevet

''Akkurat som med pensjonister, hvis definisjon (for enkelte) på en travel uke er en uke der de både skal til legen OG til frisøren!''

Akkurat slik er mine foreldre i ferd med å bli! :P Og de har begge tidligere hatt ansvarsfulle jobber og mange jern i ilden.

:(

Ja, det er rart det der.

Jeg tror den "verste" i generasjonen over min mann og jeg, er den gangen da svigers hadde vært noen dager på hytta, men dro hjem på fredag fordi svigermor skulle til legen på MANDAG! ....

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det er rart det der.

Jeg tror den "verste" i generasjonen over min mann og jeg, er den gangen da svigers hadde vært noen dager på hytta, men dro hjem på fredag fordi svigermor skulle til legen på MANDAG! ....

''men dro hjem på fredag fordi svigermor skulle til legen på MANDAG! ....

''

Hehe, mine foreldre kunne vært tenkendes til å gjøre noe lignende :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...