Gjest høstløv Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 De skrev at de skulle låne den inn til meg - og da forstod jeg at det ikke var andre foran meg i køen... Det betyr at de må låne den inn fra et annet bibliotek, og på dette biblioteket, kan det jo være ventetid. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg synes generelt det er mye Cato og damene hans, på bekostning av resten av historien, i de bøkene. Jeg ser helst at ikke politikamrene forsøker å overgå Melrose Place. Det er dessuten lite sannsynlig at intrigen stadig foregår sånn rett i utkanten av privatlivet hans. Karin Fossum, som jeg liker mye bedre, hadde et mini-tilløp til noe liknende (noe med Seiers barnebarn) i en av bøkene. Men hun tok seg inn igjen. Ja, Fossum liker jeg mye bedre :-) Og så må jeg innrømme at hvis jeg misliker hovedpersonen, har jeg vanskelig for å trives med boken... Og Cato Isaksen fikk jeg langt oppi halsen av de(n) første boken/bøkene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 De skrev at de skulle låne den inn til meg - og da forstod jeg at det ikke var andre foran meg i køen... Hvis de låner den inn til deg fra et annet bibliotek havner du jo bakerst i køen på det biblioteket, du blir da satt på venteliste på samme måte som bibliotekets lokale lånere. Så det kan ta laaaang tid. 0 Siter
musikeren Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg tror ikke det finnes gode norske krimbøker. Muligens unntatt Tom Egeland, hvis en regner det som krim. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.