Gå til innhold

din favoritt smoothie?

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

Jeg er nybegynner og har foreløpig laga en med frossenpose av jordbær, bringebær og banan pluss biola med jordbærsmak og youghurt naturell pluss litt sukker. Nydelig var den, men finnes kanskje mange som er enda bedre.

Hva er din favoritt smoothie?

Skrevet

min er frosne blåbær, frosne bjørnebær og skogsbær, og med litt juice, lett blåbær yoghurt og blåbær biola.. nam! :)

Skrevet

Dropp sukkeret, det er helt unødvendig :-)

Jeg lager smoothie med frossen tropisk fruktmix, en banan, litt appelisin juice, og 3 spiseskjeer vaniljekesam. Nydelig :-)

Skrevet

Jeg bruker ett beger ekstra lett vaniljeyoghurt, frosne bringebær eller jordbær + litt blåbær (også frosne). Tynner med en dæsj appelsinjuice. Ungene elsker den.

Skrevet

Akkurat nå spiser jeg en superenkel smoothie bestående av 1/2 banan, en stor neve frosne solbær og to never frosne bringebær, en dæsj kruskakli og ca. 1,5 dl lettmelk. Kjempegod, frisk og sunn! :o) Jeg liker dem litt tyktflytende, såpass at de må spises med skje.

Skrevet

Banan, appelsinjuice, frosne bringebær og frosne blåbær.

Evt Banan, appelsinjuice og frosne jordbær.

MMMMMMM!

Skrevet

Alt blir godt med mango ++ (= div frosne bær, druer, eple - i grunnen det meste). Begrenser bruken av banan - den syns jeg fort stjeler hele smaksbildet.

Jeg er laktoseintolerent, og tynner med appelsinjuice i stedefor yoghurt, blir knallgodt :)

Gjest shabannah
Skrevet

Jeg syns det er ganske fresh med mangosmoothie.

1 mango, 1/2 banan, 1/2 beger melonyoghurt, 1 ts honning, 2 dl ferskpresset appelsinjuice, noen isbiter. evnt. kan du i stedet for isbiter benytte frosne bananskiver eller frosne mangobiter :) mos alt i foodprosessoren.

En annen favoritt er skogsbærsmoothie med mango.

Du trenger 200 g skogsbærblanding (frossen), 2 dl juice, 1 banan, 1 ts honning, 1 mango.

Skrevet

Hver morgen i ukedagene drikker vi alle fem denne som frokost:

Frosne jordbær og blåbær, havregryn, yoghurt naturell og appelsinjuice (+evt litt eplejuice i).

Den er kjempegod og du holder deg mett like lenge som etter å ha spist et par brødskiver :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...