Gjest Nilje Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Finnes det noen instillinger som kan skjule for vennene mine at jeg er med i en gruppe? Altså at det ikke finnes en direkte link fra min side til gruppen? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Nei det tror jeg ikke. Er det ikke bare å la være å være med i gruppen? 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Nei det tror jeg ikke. Er det ikke bare å la være å være med i gruppen? Nei, det blir litt vanskelig det også. Er det mulig å stenge tilgangen til noen av mine venner? Jeg planlegger noe som noen av mine venner ikke skal få vite ennå. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Nei, det blir litt vanskelig det også. Er det mulig å stenge tilgangen til noen av mine venner? Jeg planlegger noe som noen av mine venner ikke skal få vite ennå. Da lager du et event og ikke en gruppe. Event kan du skjule for alle andre enn de inviterte, og ingen vil se noe til det noe sted om de ikke går inn på eventet - og der kommer bare de som er medlemmer inn. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Nei, det blir litt vanskelig det også. Er det mulig å stenge tilgangen til noen av mine venner? Jeg planlegger noe som noen av mine venner ikke skal få vite ennå. Men da lager du jo en event istedet :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Nei, det blir litt vanskelig det også. Er det mulig å stenge tilgangen til noen av mine venner? Jeg planlegger noe som noen av mine venner ikke skal få vite ennå. Men da lager du jo en event istedet :-) 0 Siter
Gjest FB er kjempefint! Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Du lager en event som bare de du inviterer får tilgang på. 0 Siter
tusseline Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg tror det går an å endre innstillingene for grupper sånn at de ikke synes for andre enn de som er medlem. Under "rediger gruppeinnstillinger", "dette er en hemmelig gruppe". 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg tror det går an å endre innstillingene for grupper sånn at de ikke synes for andre enn de som er medlem. Under "rediger gruppeinnstillinger", "dette er en hemmelig gruppe". Jeg fant en annnen metode. Jeg melder meg inn i gruppa. Så går jeg inn og fjerner informasjonen min på siden om at jeg nettopp meldte meg inn. Det er noen andre som skal lage gruppa, derfor må jeg gjøre det slik. 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg fant en annnen metode. Jeg melder meg inn i gruppa. Så går jeg inn og fjerner informasjonen min på siden om at jeg nettopp meldte meg inn. Det er noen andre som skal lage gruppa, derfor må jeg gjøre det slik. Men alle gruppene du er med i ligger jo listet opp under fanen info? 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Men alle gruppene du er med i ligger jo listet opp under fanen info? Ja, det kan jeg leve med. har mange grupper der. Men når jeg fjerner infoen om at jeg nettopp meldte meg inn der så slippper jeg å annonsere for alle om den gruppa. Da får heller den som kjeder seg finne ut av det selv. 0 Siter
Gjest FB er kjempefint! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Ja, det kan jeg leve med. har mange grupper der. Men når jeg fjerner infoen om at jeg nettopp meldte meg inn der så slippper jeg å annonsere for alle om den gruppa. Da får heller den som kjeder seg finne ut av det selv. Jøss, hva er poenget med det, da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.