Gå til innhold

kan jeg skjule at jeg er med i gruppe på FB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen instillinger som kan skjule for vennene mine at jeg er med i en gruppe? Altså at det ikke finnes en direkte link fra min side til gruppen?

Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Er det ikke bare å la være å være med i gruppen?

Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Er det ikke bare å la være å være med i gruppen?

Nei, det blir litt vanskelig det også. Er det mulig å stenge tilgangen til noen av mine venner? Jeg planlegger noe som noen av mine venner ikke skal få vite ennå.

Persille1365381127
Skrevet

Nei, det blir litt vanskelig det også. Er det mulig å stenge tilgangen til noen av mine venner? Jeg planlegger noe som noen av mine venner ikke skal få vite ennå.

Da lager du et event og ikke en gruppe.

Event kan du skjule for alle andre enn de inviterte, og ingen vil se noe til det noe sted om de ikke går inn på eventet - og der kommer bare de som er medlemmer inn.

Skrevet

Men da lager du jo en event istedet :-)

Skrevet

Men da lager du jo en event istedet :-)

Gjest FB er kjempefint!
Skrevet

Du lager en event som bare de du inviterer får tilgang på.

Skrevet

Jeg tror det går an å endre innstillingene for grupper sånn at de ikke synes for andre enn de som er medlem. Under "rediger gruppeinnstillinger", "dette er en hemmelig gruppe".

Skrevet

Jeg tror det går an å endre innstillingene for grupper sånn at de ikke synes for andre enn de som er medlem. Under "rediger gruppeinnstillinger", "dette er en hemmelig gruppe".

Jeg fant en annnen metode. Jeg melder meg inn i gruppa. Så går jeg inn og fjerner informasjonen min på siden om at jeg nettopp meldte meg inn. Det er noen andre som skal lage gruppa, derfor må jeg gjøre det slik.

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg fant en annnen metode. Jeg melder meg inn i gruppa. Så går jeg inn og fjerner informasjonen min på siden om at jeg nettopp meldte meg inn. Det er noen andre som skal lage gruppa, derfor må jeg gjøre det slik.

Men alle gruppene du er med i ligger jo listet opp under fanen info?

Skrevet

Men alle gruppene du er med i ligger jo listet opp under fanen info?

Ja, det kan jeg leve med. har mange grupper der. Men når jeg fjerner infoen om at jeg nettopp meldte meg inn der så slippper jeg å annonsere for alle om den gruppa. Da får heller den som kjeder seg finne ut av det selv.

Gjest FB er kjempefint!
Skrevet

Ja, det kan jeg leve med. har mange grupper der. Men når jeg fjerner infoen om at jeg nettopp meldte meg inn der så slippper jeg å annonsere for alle om den gruppa. Da får heller den som kjeder seg finne ut av det selv.

Jøss, hva er poenget med det, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...