Glimtipper Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg lurer på hvor mange her som synes sine barn er over gjennomsnittet pene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det synes iallefall jeg ;-P Fra spøk til alvor: Jeg tror faktisk jeg greier å se realitetene, for jeg ser helt klart at ikke alle tre var like pene som nyfødte ;-) Den eldste var helt nydelig med perfekt hudfarge, hodeform osv. De to yngste var mer skrukkete, blekrøde og ikke særlig vakre (men selvsagt akkurat like nusselige ;-)). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 *rekker opp hånda* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Det synes iallefall jeg ;-P Fra spøk til alvor: Jeg tror faktisk jeg greier å se realitetene, for jeg ser helt klart at ikke alle tre var like pene som nyfødte ;-) Den eldste var helt nydelig med perfekt hudfarge, hodeform osv. De to yngste var mer skrukkete, blekrøde og ikke særlig vakre (men selvsagt akkurat like nusselige ;-)). Det første jeg tenkte når jeg så guttungen var: "Uff, så ble han stygg, da. Ja, ja." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Akkurat når det gjelder utseendet klarer jeg å være rimelig nøytral. Det er sikkert andre ting jeg kan skjønnmale, men jeg tror ikke jeg har spesielt _pene_ barn, de er helt midt på treet. Jeg mener riktignok helt ærlig at de kunne endt opp atskillig verre, foreldrene tatt i betraktning. Ellers har jeg aldri glemt denne her - "tenk, vi fikk de peneste begge gangene...": http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1325917 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det første jeg tenkte når jeg så guttungen var: "Uff, så ble han stygg, da. Ja, ja." Det første jeg tenkte var: "ups, hun ligna på pappaen!" ;-P Svigermor har nemlig fortalt meg om sjokket hun fikk når han ble født, for han så så fæl ut i motsetning til storesøstra som visstnok var helt nydelig Ei gammel tante kom på besøk på føden - titta på ham og sa beroligende: "Han vil nok vokse seg penere etterhvert" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 *Hehe* Nei, jeg har såpass med bakkekontakt at objektivt sett ser jeg jo at mine barn er gjennomsnittlig pene, men subjektivt sett er de selvfølgelig de peneste barna som finnes. ) Men jeg går altså ikke rundt og innbiller meg at jeg har fotomodellbarn nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det første jeg tenkte var: "ups, hun ligna på pappaen!" ;-P Svigermor har nemlig fortalt meg om sjokket hun fikk når han ble født, for han så så fæl ut i motsetning til storesøstra som visstnok var helt nydelig Ei gammel tante kom på besøk på føden - titta på ham og sa beroligende: "Han vil nok vokse seg penere etterhvert" ;-) En av fadderne til vår eldste sa, med svært dårlig skjult forbauselse da hun så det lille krypet for første gang: "Neimen, så PEN hun er!" Lillebroren ble fraktet til meg på et seminar for å få litt pupp da han nærmet seg halvåret. Han var da i en ganske søt periode. En av kollegene mine smeltet fullstendig og sa noe sånt som at "...det var da et usedvanlig vakkert barn - er du sikker på at det er du som er moren?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Akkurat når det gjelder utseendet klarer jeg å være rimelig nøytral. Det er sikkert andre ting jeg kan skjønnmale, men jeg tror ikke jeg har spesielt _pene_ barn, de er helt midt på treet. Jeg mener riktignok helt ærlig at de kunne endt opp atskillig verre, foreldrene tatt i betraktning. Ellers har jeg aldri glemt denne her - "tenk, vi fikk de peneste begge gangene...": http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1325917 Haha Søtt innlegg. Guttungen min er også helt normal. Men jeg mener ganske bestemt at han har en tiltalende personlighet. Barnehageansatte, eksperter fra sykehuset, lærere og leger har ofte tullet om at de skal stjele han. Men samtidig - slik sier de jo til alle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 En av fadderne til vår eldste sa, med svært dårlig skjult forbauselse da hun så det lille krypet for første gang: "Neimen, så PEN hun er!" Lillebroren ble fraktet til meg på et seminar for å få litt pupp da han nærmet seg halvåret. Han var da i en ganske søt periode. En av kollegene mine smeltet fullstendig og sa noe sånt som at "...det var da et usedvanlig vakkert barn - er du sikker på at det er du som er moren?" ''"...det var da et usedvanlig vakkert barn - er du sikker på at det er du som er moren?" '' LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Det første jeg tenkte var: "ups, hun ligna på pappaen!" ;-P Svigermor har nemlig fortalt meg om sjokket hun fikk når han ble født, for han så så fæl ut i motsetning til storesøstra som visstnok var helt nydelig Ei gammel tante kom på besøk på føden - titta på ham og sa beroligende: "Han vil nok vokse seg penere etterhvert" ;-) Hehe Guttungen min ble veldig mye penere etter noen dager, når hodet ikke var avlangt og nesa sammentrykt lengre Jeg ble født med hår på ørene og bestemor sa, med skjelvende stemme: "Tror du det går bort?" Det gjorde heldigvis det, altså 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Selvsagt . Eller - egentlig tenker jeg ikke på dem som veldig ansiktspene i form av regelmessige fotomodelltrekk. Men at de er godt over gjennomsnittlig attraktive sånn totalt sett - selvsagt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Haha Søtt innlegg. Guttungen min er også helt normal. Men jeg mener ganske bestemt at han har en tiltalende personlighet. Barnehageansatte, eksperter fra sykehuset, lærere og leger har ofte tullet om at de skal stjele han. Men samtidig - slik sier de jo til alle ''Barnehageansatte, eksperter fra sykehuset, lærere og leger har ofte tullet om at de skal stjele han. Men samtidig - slik sier de jo til alle ;)'' *Hehe* Husker en gang vi var på gamle Riksen med poden, da var han i en veldig søt periode og det var både en pleier og en student som holdt på med ham. Jeg fleipet med studenten om at "Du er sannelig heldig som får stelle verdens vakreste barn!" med tydelig fleip i stemmen, hvorpå sykepleieren ganske skarpt svarte:"Her er alle barna verdens vakreste!" *Hehe* Ikke alle som tar en fleip nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 *Hehe* Nei, jeg har såpass med bakkekontakt at objektivt sett ser jeg jo at mine barn er gjennomsnittlig pene, men subjektivt sett er de selvfølgelig de peneste barna som finnes. ) Men jeg går altså ikke rundt og innbiller meg at jeg har fotomodellbarn nei. Kanskje like greit Barn som faktisk ER eksepsjonelt pene får ofte høre det til enhver tid og det kan gi en uheldig opptatthet av utseendet. Da jeg var liten hadde jeg laaaaaangt, tykt hår. Ingen så meg, alle så bare dette håret, og måtte kommentere og ta på og si at jeg aaaaldri måtte klippe meg. Jeg klipte meg så snart jeg var gammel nok til å bestemme selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 ''Barnehageansatte, eksperter fra sykehuset, lærere og leger har ofte tullet om at de skal stjele han. Men samtidig - slik sier de jo til alle ;)'' *Hehe* Husker en gang vi var på gamle Riksen med poden, da var han i en veldig søt periode og det var både en pleier og en student som holdt på med ham. Jeg fleipet med studenten om at "Du er sannelig heldig som får stelle verdens vakreste barn!" med tydelig fleip i stemmen, hvorpå sykepleieren ganske skarpt svarte:"Her er alle barna verdens vakreste!" *Hehe* Ikke alle som tar en fleip nei... Haha, uff da. Hun trodde kanskje du var en av -de- mødrene ^^ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Selvsagt . Eller - egentlig tenker jeg ikke på dem som veldig ansiktspene i form av regelmessige fotomodelltrekk. Men at de er godt over gjennomsnittlig attraktive sånn totalt sett - selvsagt! :-) Fordi de har slik en fantastisk personlighet? Det har nemlig gutten min. Usedvanlig høflig og veloppdragen og sjarmerende er han 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fordi de har slik en fantastisk personlighet? Det har nemlig gutten min. Usedvanlig høflig og veloppdragen og sjarmerende er han Nja, skal ikke påstå de er de mest høflige og veloppdragne her i verden, de er noen viltre krabater, men skjønne er de! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det synes vel alle mødre. Forskjellen på meg og de andre er at jeg har rett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det synes vel alle mødre. Forskjellen på meg og de andre er at jeg har rett. 'Forskjellen på meg og de andre er at jeg har rett.'' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Mine er laaangt over middels pene, ja! Og selvsagt over middels smarte også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.