Gå til innhold

Myrsnipa?

Glimtipper

Anbefalte innlegg

Jeg synes absolutt at barna mine er over snittet pene!

Men det har vi / de fått høre opptil flere ganger fra "utenforstående" også, både fremmede og kjente, så jeg velger å tro at det ikke er BARE subjektivt?

Jeg ser jo at det finnes både pene og "mindre pene" blant andres barn også..

Men det er jo ganske subjektivt hva folk oppfatter som attraktivt..

Smaken er som baken, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• grot

7

• Glimtipper

7

• Bookworm

7

• Katt-ja

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gjennomsnittelige, mine

På klassebilder av ungene ser jeg helt klart at mine er helt på gjennomsnittet, og det er jeg veldig glad for!

I ungdomsårene var jeg hu mer stygge venninna til den peneste jenta på skolen, og tro meg - det var ikke bare greit å være penest heller. Hun ble konsekvent ansett for å være dum, hvilket slett ikke var sant. Hun ble også ansett for å være lett på tråden, sjekket opp i et eneste kjør, og mange ble ordentlig fornærma når de ikke kom i buksene hennes.

Samtidig hadde hun noen fordeler også, hvis hun ville kunne hun smile seg ut av det aller meste. Selv ønsket hun å være helt "normal" som hun sa, og slippe all den oppmerksomheten bare for utseendet. (Hun utdannet seg forresten til snekker først, så omskolerte seg til ingeniør. Også i arbeidslivet har dette med dummhet og billig forfulgt henne.)

Det ble en liten digresjon, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Jeg synes absolutt at barna mine er over snittet pene!

Men det har vi / de fått høre opptil flere ganger fra "utenforstående" også, både fremmede og kjente, så jeg velger å tro at det ikke er BARE subjektivt?

Jeg ser jo at det finnes både pene og "mindre pene" blant andres barn også..

Men det er jo ganske subjektivt hva folk oppfatter som attraktivt..

Smaken er som baken, osv..

''

''

*fnis*

Tror faktisk at de aller fleste får høre sånt ganske ofte!

Når det er sagt er det selvfølgelig også forskjellig hvor pene barna er - også objektivt sett.

Selv håper jeg barnas andre kvaliteter overstråler deres (vakre) utseende! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er så vakre som mine voksne unger, han minste er i puberteten med lange armer og bein og bli nok like vakker som de andre når han har vokst seg ferdig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat når det gjelder utseendet klarer jeg å være rimelig nøytral. Det er sikkert andre ting jeg kan skjønnmale, men jeg tror ikke jeg har spesielt _pene_ barn, de er helt midt på treet.

Jeg mener riktignok helt ærlig at de kunne endt opp atskillig verre, foreldrene tatt i betraktning.

Ellers har jeg aldri glemt denne her - "tenk, vi fikk de peneste begge gangene...":

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1325917

Den der husker jeg også!!! Og jeg husker jeg tenkte "hvor dum går det egentlig an å bli"??

Det er helt greitt å være myrsnipe,men veldig lite sjarmerende om man selv ikke er klar over det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av fadderne til vår eldste sa, med svært dårlig skjult forbauselse da hun så det lille krypet for første gang: "Neimen, så PEN hun er!"

Lillebroren ble fraktet til meg på et seminar for å få litt pupp da han nærmet seg halvåret. Han var da i en ganske søt periode. En av kollegene mine smeltet fullstendig og sa noe sånt som at "...det var da et usedvanlig vakkert barn - er du sikker på at det er du som er moren?"

Å herre min :-))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Guttungen min ble veldig mye penere etter noen dager, når hodet ikke var avlangt og nesa sammentrykt lengre ;)

Jeg ble født med hår på ørene og bestemor sa, med skjelvende stemme: "Tror du det går bort?"

Det gjorde heldigvis det, altså ;)

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er så vakre som mine voksne unger, han minste er i puberteten med lange armer og bein og bli nok like vakker som de andre når han har vokst seg ferdig :o)

Jeg synes også du har vakre barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der husker jeg også!!! Og jeg husker jeg tenkte "hvor dum går det egentlig an å bli"??

Det er helt greitt å være myrsnipe,men veldig lite sjarmerende om man selv ikke er klar over det:-)

Ja, for hun trådstarteren virket faktisk som om hun mente det helt alvorlig og ikke bare på fleip. :o) Og da blir det ikke bare litt dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat når det gjelder utseendet klarer jeg å være rimelig nøytral. Det er sikkert andre ting jeg kan skjønnmale, men jeg tror ikke jeg har spesielt _pene_ barn, de er helt midt på treet.

Jeg mener riktignok helt ærlig at de kunne endt opp atskillig verre, foreldrene tatt i betraktning.

Ellers har jeg aldri glemt denne her - "tenk, vi fikk de peneste begge gangene...":

''Ellers har jeg aldri glemt denne her - "tenk, vi fikk de peneste begge gangene...":

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=1325917 ''

Blir omtrent som den gangen jeg sa til mine tre døtre at det var helt utrolig at pappaen og jeg hadde fått de tre beste barna i hele verden! Den eldste (12) himla med øynene, niåringen fniste og femåringen sa gravalvorlig: "Men du mamma, sånt må du ikke si høyt til de andre foreldrene for da kan de bli lei seg.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, for hun trådstarteren virket faktisk som om hun mente det helt alvorlig og ikke bare på fleip. :o) Og da blir det ikke bare litt dumt...

helt enig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

''

*fnis*

Tror faktisk at de aller fleste får høre sånt ganske ofte!

Når det er sagt er det selvfølgelig også forskjellig hvor pene barna er - også objektivt sett.

Selv håper jeg barnas andre kvaliteter overstråler deres (vakre) utseende! :P

He he.. Ja man hører jo det man vil høre, og tolker det i beste mening!

(Men barna mine ER veldig pene altså! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ellers har jeg aldri glemt denne her - "tenk, vi fikk de peneste begge gangene...":

Blir omtrent som den gangen jeg sa til mine tre døtre at det var helt utrolig at pappaen og jeg hadde fått de tre beste barna i hele verden! Den eldste (12) himla med øynene, niåringen fniste og femåringen sa gravalvorlig: "Men du mamma, sånt må du ikke si høyt til de andre foreldrene for da kan de bli lei seg.."

Men du har de morsomste, de sier utrolig mye rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''"Men du mamma, sånt må du ikke si høyt til de andre foreldrene for da kan de bli lei seg.."''

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre barn - og min personlige mening er at to av dem er fantastisk "skjønne", men ikke penere enn gjennomsnittet.

Hun i midten har alltid vært det jeg har forbundet med "pen" i tillegg til fantastisk skjønn - men jeg vet ikke om jeg er myrsnipe på dette da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Synes den var litt søt, jeg :-).

Trådstarter hadde jo _en viss_ ydmykhet i forhold til myrsnipetendenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Hun avslutter jo med å si noe om at det er fantastisk at man er skrudd sammen på en slik måte at man mener sine egne barn er vakrest?

Syns det var et fint innlegg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...