Gå til innhold

Myrsnipa?

Glimtipper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• grot

7

• Glimtipper

7

• Bookworm

7

• Katt-ja

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

? Hun avslutter jo med å si noe om at det er fantastisk at man er skrudd sammen på en slik måte at man mener sine egne barn er vakrest?

Syns det var et fint innlegg jeg.

Jeg stusset også over reaksjonene på dette innlegget, trådstarter stilte jo selv spørsmålstegn ved myrsnipeholdningen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes snuppa mi er pen. Får høre det fra andre også.

Samtidig har jeg ingen problemer med å se andre barn som jeg synes er penere enn henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes iallefall jeg ;-P

Fra spøk til alvor: Jeg tror faktisk jeg greier å se realitetene, for jeg ser helt klart at ikke alle tre var like pene som nyfødte ;-)

Den eldste var helt nydelig med perfekt hudfarge, hodeform osv. De to yngste var mer skrukkete, blekrøde og ikke særlig vakre (men selvsagt akkurat like nusselige ;-)).

"Nyfødt-utseende" er ikke helt representativt for hvordan de faktisk kommer til å se ut da...

Jeg synes faktisk at de fleste nyfødte er litt "stygge." Og blir heller overrasket av de få som ikke er det..

Sønnen min var ganske pen da han ble født - 2 uker over tiden, men datteren min var faktisk ikke noe særlig å se på da hun kom - noen uker for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

"Nyfødt-utseende" er ikke helt representativt for hvordan de faktisk kommer til å se ut da...

Jeg synes faktisk at de fleste nyfødte er litt "stygge." Og blir heller overrasket av de få som ikke er det..

Sønnen min var ganske pen da han ble født - 2 uker over tiden, men datteren min var faktisk ikke noe særlig å se på da hun kom - noen uker for tidlig.

''Jeg synes faktisk at de fleste nyfødte er litt "stygge."'' Hehe, helt enig. Med begge mine tenkte jeg vel umiddelbart nærmest at jeg skulle bli glad i dem på tross av, og ikke på grunn av, deres utseende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mine er nydelige, så klart. ;p

Men jeg ser at den ene har penere trekk enn den andre. De er veldig ulike. Ene var også veldig fin som nyfødt, andre var ikke fullt så pen. De er vakre på hversin måte. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hva slags svar regner du med å få på det da? :-) Min datter selvfølgelig den peneste 11-åringen i hele verden i mine øyne...

Men realistisk sett er hun vel helt vanlig, men hun har fantastisk nydelige øyne, og det er det mange som kommenterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der husker jeg også!!! Og jeg husker jeg tenkte "hvor dum går det egentlig an å bli"??

Det er helt greitt å være myrsnipe,men veldig lite sjarmerende om man selv ikke er klar over det:-)

Du snakker om å ha misforstått den tråden - hun avslutter jo med å si "er det ikke fantastisk at vi er skrudd sammen på den måten" og jo betyr at hun strengt tatt vet at hun nok ikke har de peneste barna - men som foreldre synes de det - på samme måte som alle oss andre:-)

Hun er jo ydmyk så det holder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset også over reaksjonene på dette innlegget, trådstarter stilte jo selv spørsmålstegn ved myrsnipeholdningen sin.

Nettopp - hun reflekterer over hvor fint det er at foreldre tross alt synes _sine_ barn er de peneste, det var et flott innlegg synes jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker om å ha misforstått den tråden - hun avslutter jo med å si "er det ikke fantastisk at vi er skrudd sammen på den måten" og jo betyr at hun strengt tatt vet at hun nok ikke har de peneste barna - men som foreldre synes de det - på samme måte som alle oss andre:-)

Hun er jo ydmyk så det holder:-)

Ja, jeg fikk heller ikke det til å stemme med den tråden,- tipper grot tenker på en annen tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for hun trådstarteren virket faktisk som om hun mente det helt alvorlig og ikke bare på fleip. :o) Og da blir det ikke bare litt dumt...

Nei ærlig talt - hvordan kan det innlegget tolkes som om hun faktisk mener det? Hun avslutter jo med "er det ikke fantastisk at vi er skrudd sammen slik?"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk heller ikke det til å stemme med den tråden,- tipper grot tenker på en annen tråd?

Vi diskuterer da vel tråden det var linket til - ellers blir diskusjonen temmelig meningsløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi diskuterer da vel tråden det var linket til - ellers blir diskusjonen temmelig meningsløs...

Jo, men tenkte kanskje grot husket en annen tråd, og blander dem sammen? For jeg kan ikke forstå at den tråden det ble linket til kunne (mis)tolkes slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men tenkte kanskje grot husket en annen tråd, og blander dem sammen? For jeg kan ikke forstå at den tråden det ble linket til kunne (mis)tolkes slik...

Det er tydeligvis flere som tolker den som seriøst fra trådstarters side - det kan være et utslag av å ikke gidde å lese hele innlegget. Jeg må innrømme at jeg ble litt skeptisk i starten jeg også, men da jeg kom til siste avsnittet syntes jeg det bare var søtt:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis flere som tolker den som seriøst fra trådstarters side - det kan være et utslag av å ikke gidde å lese hele innlegget. Jeg må innrømme at jeg ble litt skeptisk i starten jeg også, men da jeg kom til siste avsnittet syntes jeg det bare var søtt:-)))

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er de over gjennomsnittet pene!!! Det finnes noen få sjeler som nok kan være vakrere, rent objektivt, men de er ikke mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, men når man først har fått en usedvanlig vakker baby (til og med de ansatte på føden sa det), så forventer man at de neste er like vakre ;-)

Den eldste hadde litt gulsott og var født nesten to uker for tidlig, så hun var gyllenbrun, hadde sort hår og plettfri hud. Ikke sånn med de to yngste, men jeg antar de var mest normale sånn sett ;) Idag ligger alle tre likt på penhetsskalaen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av fadderne til vår eldste sa, med svært dårlig skjult forbauselse da hun så det lille krypet for første gang: "Neimen, så PEN hun er!"

Lillebroren ble fraktet til meg på et seminar for å få litt pupp da han nærmet seg halvåret. Han var da i en ganske søt periode. En av kollegene mine smeltet fullstendig og sa noe sånt som at "...det var da et usedvanlig vakkert barn - er du sikker på at det er du som er moren?"

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...