Gå til innhold

Myrsnipa?

Glimtipper

Anbefalte innlegg

*hehe*

De er sikkert penest i verden, haha. Størsten er fin og tøff, mellomste har alltid hatt utseendet med seg i følge mange objektive folk (men jeg tror han vokser det av seg...). Dattera er megasøt - og selvsagt veldig lik mora si *host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• grot

7

• Glimtipper

7

• Bookworm

7

• Katt-ja

4

Mest aktive i denne tråden

Sånn heeelt objektivt *host* så ser jeg at jentungen på 8 år er kjempesøt, mens 10-åringen er relativt gjennomsnittlig. Helt til han smiler, for da er han verdens søteste, med smilehull og det hele ;-)

Neida, de er nok ganske vanlige, jeg har ingen problemer med å se at andres barn er kjempepene, mye penere enn mine.

Man ser jo egne barn gjennom rosa briller, fordi man er så innmari glad i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis flere som tolker den som seriøst fra trådstarters side - det kan være et utslag av å ikke gidde å lese hele innlegget. Jeg må innrømme at jeg ble litt skeptisk i starten jeg også, men da jeg kom til siste avsnittet syntes jeg det bare var søtt:-)))

Jeg også er enig :-) Kan ikke skjønne at noen kunne tolke det innlegget seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker om å ha misforstått den tråden - hun avslutter jo med å si "er det ikke fantastisk at vi er skrudd sammen på den måten" og jo betyr at hun strengt tatt vet at hun nok ikke har de peneste barna - men som foreldre synes de det - på samme måte som alle oss andre:-)

Hun er jo ydmyk så det holder:-)

Er hun? Jeg husker jeg leste den tråden mange ganger for flere år siden også og kom frem til at hun faktisk _mente_ at hun hadde vært så heldig å få de nydeligste barna to ganger og at det sikkert var mange som misunte henne.

Hadde det vært sagt på spøk så hadde det jo bare vært morro, men jeg forstod den altså ikke slik:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk heller ikke det til å stemme med den tråden,- tipper grot tenker på en annen tråd?

Neida, jeg tenkte faktisk på denne tråden. måtte inn og lese den en gang til nå for å finne ut hva det var ved innlegget som gjorde at jeg steilet så den gangen (og fortsatt gjør det).

Jeg tolket innlegget dithen at hun i den første delen skriver om sine egne følelser for egne barn og er helt ærlig og oppriktig på det at hun faktisk mener hun (objektivt sett) har fått de peneste barna som finnes.

Så kommer en del om en en venninne som har født og hvor hennes mann mener de har fått det vakreste barn som finnes. Når trådstarter da til slutt sier at "er det ikke herlig vi er skrudd slik sammen" så tolker jeg det som hennes reaksjon på at denne faren mener han kan ha fått det vakreste barnet som finnes (når trådstarter kanskje mener noe annet)...

Så om avslutningen i dette innlegget var ment som en forklaring på hennes følelser overfor sine egne barn så synes jeg ikke det kommer tydelig frem nei. Det finnes ikke et smileansikt eller noe som kan vise til at hun anser sine egne tanker som myrsnipetendenser i det første avsnittet.

Derfor min reaksjon altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av fadderne til vår eldste sa, med svært dårlig skjult forbauselse da hun så det lille krypet for første gang: "Neimen, så PEN hun er!"

Lillebroren ble fraktet til meg på et seminar for å få litt pupp da han nærmet seg halvåret. Han var da i en ganske søt periode. En av kollegene mine smeltet fullstendig og sa noe sånt som at "...det var da et usedvanlig vakkert barn - er du sikker på at det er du som er moren?"

He he, helt utrolig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke Grace Jones som sang: "I'm not perfect, but I'm perfect forr you"? Denne kan nok transformeres på mødres syn på barna sine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, men når man først har fått en usedvanlig vakker baby (til og med de ansatte på føden sa det), så forventer man at de neste er like vakre ;-)

Den eldste hadde litt gulsott og var født nesten to uker for tidlig, så hun var gyllenbrun, hadde sort hår og plettfri hud. Ikke sånn med de to yngste, men jeg antar de var mest normale sånn sett ;) Idag ligger alle tre likt på penhetsskalaen ;-)

Gulsott, ja, ene niesa mi ble født med et snev av det, i tillegg til at hun ble forløst ved keisersnitt slik at hun ikke hadde slik skviset hodefasong som de fleste nyfødte har. Og så var hun ganske lita, bare 2,9 kg. Så lita og nett og påskebrun og rund og glatt = usedvanlig vakker nyfødt baby! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulsott, ja, ene niesa mi ble født med et snev av det, i tillegg til at hun ble forløst ved keisersnitt slik at hun ikke hadde slik skviset hodefasong som de fleste nyfødte har. Og så var hun ganske lita, bare 2,9 kg. Så lita og nett og påskebrun og rund og glatt = usedvanlig vakker nyfødt baby! :-)

Ja, det går faktisk an :)

Min eldste hadde også perfekt hodeform, mens mellomsten så ut til å ha en stor "hårknute" i bakhodet (enda hun lå festa i seteleie i flere uker før fødselen). Det retta seg heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går faktisk an :)

Min eldste hadde også perfekt hodeform, mens mellomsten så ut til å ha en stor "hårknute" i bakhodet (enda hun lå festa i seteleie i flere uker før fødselen). Det retta seg heldigvis ;)

Jordmora på fødselsforberedende kurs påsto at hun kunne se på skalla menn om de hadde ligget i seteleie...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmora på fødselsforberedende kurs påsto at hun kunne se på skalla menn om de hadde ligget i seteleie...;-)

What?!

Skulle likt å vite mer om det før jeg begynner å sjekke hodeformen på niåringen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis flere som tolker den som seriøst fra trådstarters side - det kan være et utslag av å ikke gidde å lese hele innlegget. Jeg må innrømme at jeg ble litt skeptisk i starten jeg også, men da jeg kom til siste avsnittet syntes jeg det bare var søtt:-)))

Enig, den var bare kjempesøt, og slett ikke uten selvinnsikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine er det og det er det ike bare eg som syns... (jeg har ikke laga de selv, så da kan jeg skryte;o)

He he, jeg har en av hvert slag og synes egentlig at det er lettere å skryte uhemmet , både når det gjelder utseende og egenskaper, av eldstemann (som er adoptert).

Når jeg skryter av minsten så føler jeg med en gang at jeg skryter jo da også av meg selv som er opphav og har produsert noe så fantastisk:-)

Bare så det er sagt; jeg skryter mye av begge to:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru EOS!

Jeg har det, men så har hun ikke våre gener heller... Men vi får tilbakemeldinger på hennes utseende jevnlig, så jeg tror ikke det er bare meg som synes det :)

Som en mann sa til meg og min mann når han så vår datter for første gang (hun var 15 måneder) - det der hadde dere ikke greid selv (henviste til utseende til datteren vår). Det skal sies at han selv har adoptert, og vi skjønte akkurat hva han mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet til jenta mi har endret seg. Da hun var baby og frem til ca 3-årsalderen, så _var_ hun over gjennomsnittet nydelig. Fikk også kommentarer av tilfeldige forbipasserende på handletur om at "gud, det er den nydeligste ungen jeg har sett, se på de øynene da"!

Jeg syns fortsatt at hun er verdens aller mest nydelige, men jeg klarer å se at utseendet hennes har endret seg såpass at hun nok kan betegnes som gjennomsnittelig (kanskje litt over gjennomsnittet) ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjennomsnittelige, mine

He-he, dette ble jo en riktig så fornøyelig tråd - det er jo utrolig mange som virkelig helt og oppriktig _tror_ de har spesielt pene barn. Morsomt, og det beviser virkelig "myrsnipeprinsippet"!

:-)

Ha en flott dag, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...