Gå til innhold

Deres Peppes-favoritt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiser også svært sjelden peppers.

Syns de er altfor dyre for oss.

Kos deg.

Peppes er ikke så dyrt så lenge man dropper brusen og tar vann til istedet - iallefall når man er fem stk ;)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

17

• morsan

6

• Mary Poppins

4

• astridny

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fly Away!! Den er sinnsykt god! Mye mer smak i sausen enn på de andre pizzaene.

Men nå har du vel alt bestilt og spist tenker jeg ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Fly Away!! Den er sinnsykt god! Mye mer smak i sausen enn på de andre pizzaene.

Men nå har du vel alt bestilt og spist tenker jeg ;-)

Så ut som litt kjedelig topping da :P

Ja, vi tok halv heavy heaven, og en halv new america vi. Knallgodt :o)

Skrevet

Så ut som litt kjedelig topping da :P

Ja, vi tok halv heavy heaven, og en halv new america vi. Knallgodt :o)

Jooo men sausen er så innmari god. Også er det masse kylling på den:-)

Men heavy heaven er jo veldig god den også :-)

Nå fikk jeg greit lyst på pizza...

candyqueen_83
Skrevet

Jooo men sausen er så innmari god. Også er det masse kylling på den:-)

Men heavy heaven er jo veldig god den også :-)

Nå fikk jeg greit lyst på pizza...

Har de en annen saus på den altså? Må smake den en annen gang da. :o)

Skrevet

Morsan, kan dere ikke bare bestille halve pizzaen med det du liker best da, og den andre med det han liker?

Som candyqueen nevner, så er vi én til i familien, så da blir det den minst kresne av oss som gir seg;-)

Skrevet

Har de en annen saus på den altså? Må smake den en annen gang da. :o)

Jeg innbiller meg i hvert fall at det er en annen saus ja :-)

Skrevet

Thai chicken, den med peanøtter og koreander.

Jeg er ikke så begeistret for den. Det er noen på jobben som alltid skal kjøpe den når det er felles overtidsmiddag. Enda så glad jeg er i koriander, så kan jeg styre meg for peanøttene...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er ikke så begeistret for den. Det er noen på jobben som alltid skal kjøpe den når det er felles overtidsmiddag. Enda så glad jeg er i koriander, så kan jeg styre meg for peanøttene...

Nøtter som er så godt i matretter.. mmm :o)

Skrevet

Nøtter som er så godt i matretter.. mmm :o)

Jeg liker cashewnøtter i mat, men kommer ikke på at jeg har likt det i så mye annet.

Under en rundreise i Asia for 15 år siden likte jeg absolutt all mat jeg fikk, bortsett fra minigrillspyd med peanøttsaus - kan styre meg for det....-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Si meg, er du min kolega? ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Er ikke så glad i Peppes pizza :(

Men den sklir jo ned om jeg er skikkelig sulten, da kan det jo også være godt :).

Foretrekker absolutt italiensk pizza, og aller helst fra restaurantene og ikke fra de som bare leverer take-away (en del restauranter selger også take-away, men da må en hente selv).

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er ikke så begeistret for kjøpepizza, synes i grunnen det meste smaker bare salt. Men den Nickløsheletia nevnte høres god ut. Kjøpte en gang en thaipizza (ikke Peppes) og den var knallgod! Kjøper ellers ikke pizza når jeg er ute og spiser.

''Kjøper ellers ikke pizza når jeg er ute og spiser.''

Ikke jeg heller, det skjer i så fall bare unntaksvis og kanskje til lunsj (på ferie).

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg liker cashewnøtter i mat, men kommer ikke på at jeg har likt det i så mye annet.

Under en rundreise i Asia for 15 år siden likte jeg absolutt all mat jeg fikk, bortsett fra minigrillspyd med peanøttsaus - kan styre meg for det....-)

''Jeg liker cashewnøtter i mat, men kommer ikke på at jeg har likt det i så mye annet.

''

Selv elsker jeg pinjekjerner! :-)

Ikke først og fremst på pizza da, heller i salater og noen andre retter. Og de MÅ være ristet!

Skrevet

''Kjøper ellers ikke pizza når jeg er ute og spiser.''

Ikke jeg heller, det skjer i så fall bare unntaksvis og kanskje til lunsj (på ferie).

Den beste pizzaen lager man jo selv. :o) Og jeg er svært, svært sjeldent på "rene" pizzaplasser så jeg ikke har noe annet valg.

Gjest Elextra
Skrevet

Den beste pizzaen lager man jo selv. :o) Og jeg er svært, svært sjeldent på "rene" pizzaplasser så jeg ikke har noe annet valg.

''Den beste pizzaen lager man jo selv''

Sikkert, men jeg lager det ikke/sjelden selv :P.

Jeg synes pizza fra pizzarestauranter (f.eks. La Såda, Mimmo eller Paradiso her i Oslo) er kjempegodt, men skal jeg ut å spise en kveld velger jeg likevel vanligvis andre typer restauranter.

Skrevet

Det finnes en med marinert kylling. Den er kjempegod.

Eller peppespaien. Himmelsk.

candyqueen_83
Skrevet

Det finnes en med marinert kylling. Den er kjempegod.

Eller peppespaien. Himmelsk.

Jeg har aldri prøvd meg på pai jeg. Skal jammen gjøre det en gang. Blir vel noen måneder til neste peppes-måltid. Hehe

Gjest hønse-Magda
Skrevet

Den med ansjos og gammalost er snadder!

Skrevet

''Jeg liker cashewnøtter i mat, men kommer ikke på at jeg har likt det i så mye annet.

''

Selv elsker jeg pinjekjerner! :-)

Ikke først og fremst på pizza da, heller i salater og noen andre retter. Og de MÅ være ristet!

Helt enig - pinjekjerner er skikkelig digg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...