Gå til innhold

Deres Peppes-favoritt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så begeistret for kjøpepizza, synes i grunnen det meste smaker bare salt. Men den Nickløsheletia nevnte høres god ut. Kjøpte en gang en thaipizza (ikke Peppes) og den var knallgod! Kjøper ellers ikke pizza når jeg er ute og spiser.

''Kjøper ellers ikke pizza når jeg er ute og spiser.''

Samme her.

Jeg forbinder det med overtidsmat, eller lettvint med levering på døra når man ikke orker lage noe...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

17

• morsan

6

• Mary Poppins

4

• astridny

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Spiser nesten aldri Peppes pizza (ikke av noe prinsipp, men det blir nå bare slik) - men på Dollie Dimples er min favoritt thai-pizza - den er bare helfantastisk god!!!!

Ellers er det pizzabakeren som ligger nærmest her vi bor, så kjøper vi pizza, er det som regel fra dem. Da vil ungene ha pepperoni og vi voksne som regel kylling+bacon.

Skrevet

Jeg har aldri prøvd meg på pai jeg. Skal jammen gjøre det en gang. Blir vel noen måneder til neste peppes-måltid. Hehe

Nå tror jeg bare de har en pai igjen på den nye menyen. Den er ganske sterk, og helt i min smak.

candyqueen_83
Skrevet

Spiser nesten aldri Peppes pizza (ikke av noe prinsipp, men det blir nå bare slik) - men på Dollie Dimples er min favoritt thai-pizza - den er bare helfantastisk god!!!!

Ellers er det pizzabakeren som ligger nærmest her vi bor, så kjøper vi pizza, er det som regel fra dem. Da vil ungene ha pepperoni og vi voksne som regel kylling+bacon.

Aldri smakt pizza fra Dollys jeg. Har fått så mange advarsler av forskjellige folk.

candyqueen_83
Skrevet

''Kjøper ellers ikke pizza når jeg er ute og spiser.''

Samme her.

Jeg forbinder det med overtidsmat, eller lettvint med levering på døra når man ikke orker lage noe...

Stort sett det her og. Lettvint mat når man har dårlig tid, eller ikke orker å lage middag :o)

Hender jeg spiser italiensk pizza på restaurant da.

Skrevet

Aldri smakt pizza fra Dollys jeg. Har fått så mange advarsler av forskjellige folk.

Dollys er veldig godt det også! Caramba (taco pizza), synes jeg er kjempegod!

Men generelt er likevel Peppes hakket bedre :-)

candyqueen_83
Skrevet

Dollys er veldig godt det også! Caramba (taco pizza), synes jeg er kjempegod!

Men generelt er likevel Peppes hakket bedre :-)

Har fått advarsler om dårlig service, kald pizza, lenge å vente på drikke, ti kr ekstra for ost på skorpa +++ Så det har ikke blitt til at jeg har dratt dit. Ingen vil jo være med. Hehe.

Skrevet

Å? Hva slags advarsler?

Vi har vært kjempefornøyd når vi har vært der - og her i kristiansand ligger det så fint til ved fiskebrygga, koselig og sitte og kikek ut på sjøen og livet :-) Ungene synes også det er moro der - de har tegnebord og playstation der, (det har ikke vi hjemme) - så før vi får maten leker ungene greit der.

Og pizzaen er knallgod, synes vi da!

Har vel vært der 3 ganger med familien i høst/vinter. Sist gang hadde vi vært på skøyter først, og gikk inn der og varmet og og spiste middag :-) Koselig!

candyqueen_83
Skrevet

Å? Hva slags advarsler?

Vi har vært kjempefornøyd når vi har vært der - og her i kristiansand ligger det så fint til ved fiskebrygga, koselig og sitte og kikek ut på sjøen og livet :-) Ungene synes også det er moro der - de har tegnebord og playstation der, (det har ikke vi hjemme) - så før vi får maten leker ungene greit der.

Og pizzaen er knallgod, synes vi da!

Har vel vært der 3 ganger med familien i høst/vinter. Sist gang hadde vi vært på skøyter først, og gikk inn der og varmet og og spiste middag :-) Koselig!

Ingen vil være med meg siden de sier det er så dårlig service.. Tar visst lang tid å få mat og drikke, kald mat, ekstra betaling, for ost osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...