Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sex endel ganger med gift mann,,huff,,fått litt kalde føtter her.

Han er blitt så glad i meg og vil flytte fra kona og barn, men det vil ikke jeg, vil bare ha han avogtil jeg.

Ikke særlig lysten på en ny mann ennå, men hyggelig er det å ha han på besøk avogtil.

Vet ikke hvorfor jeg forteller det her, hadde bare behov for å si det til noen.

Er litt sånn i villrede på hva jeg gjør videre, må tenke litt på det, vil ikke miste han heller, herlighet, trodde det var menn som holdt på sånn jeg , men der tok jeg feil gitt.

Hmm

Skrevet

Tja, du bør i alle fall fortelle ham hva du føler. Veldig trist om han forlater kona for deg, for så å finne ut at du ikke vil ha ham.

Skrevet

Kanskje prøve å sette deg inn i konas situasjon? Dessuten vil du vel ikke satse på et forhold med en som har tendenser til å være utro?

Hvis du ikke mener alvor med ham, så synes jeg absolutt du skal backe ut.

Skrevet

Du må i hvert fall fortelle han at du ikke ønsker han på fulltid!!!

Gjest tvilstilfelle om medynk er på sin plass
Skrevet

Tja, du bør i alle fall fortelle ham hva du føler. Veldig trist om han forlater kona for deg, for så å finne ut at du ikke vil ha ham.

Ja, er det så trist? Bør han heller få muligheten til å fortsette ekteskapet, og å bedra kona med noen andre?

Skrevet

Ja, er det så trist? Bør han heller få muligheten til å fortsette ekteskapet, og å bedra kona med noen andre?

Det kommer jo an på om dette er et engangstilfelle, eller om han er notorisk utro.

Jeg har tro på at man kan overleve utroskap om man som par virkelig vil. Dog krever det beinhard jobbing fra begge to.

Og jeg ville synes det var synd om han ble sittende igjen alene, fordi ingen turde si noen ting...

Skrevet

Signeres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...