Gjest GA Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mine unger har greid å være alene hjemme en times tid fra de var 6-7 år. Nå bor riktignok besteforeldrene i nabohuset, så de første gangene var de varslet. Jentungen som fyllte 8 for et par uker siden slutter på SFO nå på mandag, og kommer til å være 2-3 timer alene hjemme noen ettermiddager, riktignok for det meste sammen med storebroren som er 5.klassing. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Guttungen var hjemme i korte perioder mens jeg henta Datra i barnehagen eller stakk i butikken da han var på den alderen. Jeg allierte meg stort sett med en nabo (vi bor i et rekkehusfelt), slik at han visste at han kunne gå dit dersom det var noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vår gutt begynte å være alene litt da han var 7. Det går veldig greit. Han synes selv det er greit å være alene. Han er ikke redd. Han vet han kan ringe meg når han vil. Hvis han skal være alene hjemme mer enn en time, avtaler jeg med en nabo at han kan gå bort dit hvis han ikke vil være alene lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.