Gå til innhold

har såå lyst på sjokolade!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å prøver å kutte ut godteri og brus på hverdager, og spise sunnere middag.. Men nå har jeg så sinnsykt lyst på sjokolade!!

Vanskelig å motstå ....!

kjenner jeg gleder meg til helg nå :P :P

Skrevet

Ta en kopp te med to sukketter i, det smaker søtt og for meg så gir søtsuget seg faktisk. :o)

Skrevet

Lag en smoothie ;O)

akkurat drukket opp :) får håpe det hjalp :P

Skrevet

Ta en kopp te med to sukketter i, det smaker søtt og for meg så gir søtsuget seg faktisk. :o)

jeg liker ikke te..hehe..

Gjest sjokomanen
Skrevet

akkurat drukket opp :) får håpe det hjalp :P

Ta deg en liten bit med mørk kokesjokolade. Jeg går over til den når

jeg skal leve bitte litt sunnere. Lettere å begrense den.

Ino1365381263
Skrevet

Kjenn godt etter om det faktisk er sjokolade du har lyst på, eller er du kanskje tørst (høres rart ut,men tenk på det...)

En tannpuss hjelper også på søtlyst....

AneM1365380603
Skrevet

Jeg var skikkelig søtsugen i kveld, og det hjalp å spise en appelsin :)

Skrevet

Jeg var skikkelig søtsugen i kveld, og det hjalp å spise en appelsin :)

hadde jeg bare hatt en appelsin :P

Gjest kinelle
Skrevet

Hva med å ha noen boller i kjøleskapet med feks oppskårede gulrøtter (i vann så de ikke blir tørre), bananer, mango og meloner er jo søte også. Det er ikke gulrøtter - men det er noe å knaske på.

Men er det egentlig sjokolade du har lyst på? Er det gammel vane, kjede seg, ikke merke forskjellen på å være tørst å ha behov for søtt?

Krom tabletter skal visstnok dempe søtbehovet har jeg hørt flere steder.

Skrevet

Hva med å ha noen boller i kjøleskapet med feks oppskårede gulrøtter (i vann så de ikke blir tørre), bananer, mango og meloner er jo søte også. Det er ikke gulrøtter - men det er noe å knaske på.

Men er det egentlig sjokolade du har lyst på? Er det gammel vane, kjede seg, ikke merke forskjellen på å være tørst å ha behov for søtt?

Krom tabletter skal visstnok dempe søtbehovet har jeg hørt flere steder.

er nesten avhengig av sjokolade :) begynt å lage meg en smoothie hver gang jeg får lyst på :)

Skrevet

Jeg er på min 3. uke uten godterier på hverdager. Det er tøft til tider.

Min trøst er oppskåret frukt med litt mandler/rosiner + vaniljekesam. Det er faktisk veldig godt, og det er søtt!!!

Skrevet

Jeg er på min 3. uke uten godterier på hverdager. Det er tøft til tider.

Min trøst er oppskåret frukt med litt mandler/rosiner + vaniljekesam. Det er faktisk veldig godt, og det er søtt!!!

det hørtes faktisk godt ut :) hvilke frukt bruker du da?

Skrevet

det hørtes faktisk godt ut :) hvilke frukt bruker du da?

Tar det jeg har.

Annanas og druer synes jeg er godt i. Men bruker banan, appelsin, eple, kiwi.

Greit om det er flere som vi ha, ellers blir det en del halvspist frukt. (Men de holder seg greit et par dager. God grunn til å lage det dagen etter også....)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Søtsuget blir mindre etter hvert, bare hold ut. Selv har jeg nå gått i nesten 4 uker uten sjokolade, snacks annen snop, brus juice eller alkohol. Når jeg får lyst på noe godt, tar jeg kålrot eller en 0% yoghurt. Det jeg savner aller mest er et glass hvitvin. Men det går bra uten også.

Skrevet

jeg liker ikke te..hehe..

Jeg liker overhode ikke te og ingenting som selges på matvarebutikk er mulig for meg å drikke, smaken fra teplanta blir for fremtredende og den smaker besk for meg. Så ble jeg tipset om en te evnt. jeg smakte selv en te som faktisk var god noe jeg ikke trodde, det var te fra London fruit and herb company som selges i helsekostforretninger. Nå koser jeg meg stadig med en kopp te, men kun fra denne produsenten, for den har ikke en fremtredende bismak fra teplanta, som jeg synes smaker helt forferdelig.

http://www.helseshoppen.no/produktliste.cfm?kat2id=99507&showlevel=3

Gjest Elextra
Skrevet

Søtsuget blir mindre etter hvert, bare hold ut. Selv har jeg nå gått i nesten 4 uker uten sjokolade, snacks annen snop, brus juice eller alkohol. Når jeg får lyst på noe godt, tar jeg kålrot eller en 0% yoghurt. Det jeg savner aller mest er et glass hvitvin. Men det går bra uten også.

''Når jeg får lyst på noe godt, tar jeg kålrot eller en 0% yoghurt''

Yo!

;)

Skrevet

''Når jeg får lyst på noe godt, tar jeg kålrot eller en 0% yoghurt''

Yo!

;)

Hehe :-)

Skrevet

Det som hjelper for meg er å ta en sukkerfri pastill. Helst en av en sterk type eller med mentolsmak.

Ellers hjelper det å avlede oppmerksomheten, f.eks. ved å gå en tur

Skrevet

Jeg liker overhode ikke te og ingenting som selges på matvarebutikk er mulig for meg å drikke, smaken fra teplanta blir for fremtredende og den smaker besk for meg. Så ble jeg tipset om en te evnt. jeg smakte selv en te som faktisk var god noe jeg ikke trodde, det var te fra London fruit and herb company som selges i helsekostforretninger. Nå koser jeg meg stadig med en kopp te, men kun fra denne produsenten, for den har ikke en fremtredende bismak fra teplanta, som jeg synes smaker helt forferdelig.

http://www.helseshoppen.no/produktliste.cfm?kat2id=99507&showlevel=3

Jeg elsker appelsinteen derfra! Bare synd det er sjeldent jeg finner den i pakker med bare appelsinte, som regel er det bare 5 poser i en stor eske med mange sorter. :o( Epleteen er også god da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...