Gå til innhold

har såå lyst på sjokolade!!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Når jeg får lyst på noe godt, tar jeg kålrot eller en 0% yoghurt''

Yo!

;)

:-)

Skrevet

Søtsuget blir mindre etter hvert, bare hold ut. Selv har jeg nå gått i nesten 4 uker uten sjokolade, snacks annen snop, brus juice eller alkohol. Når jeg får lyst på noe godt, tar jeg kålrot eller en 0% yoghurt. Det jeg savner aller mest er et glass hvitvin. Men det går bra uten også.

du spiser ikke godteri og slikt i helgen heller?? DET hadde jeg ikke klart altså :P

Ikveld blir det sjokolade, hjemmelagd pizza og vin :D hehe.

Vært flink resten av uka så..

Skrevet

Jeg liker overhode ikke te og ingenting som selges på matvarebutikk er mulig for meg å drikke, smaken fra teplanta blir for fremtredende og den smaker besk for meg. Så ble jeg tipset om en te evnt. jeg smakte selv en te som faktisk var god noe jeg ikke trodde, det var te fra London fruit and herb company som selges i helsekostforretninger. Nå koser jeg meg stadig med en kopp te, men kun fra denne produsenten, for den har ikke en fremtredende bismak fra teplanta, som jeg synes smaker helt forferdelig.

http://www.helseshoppen.no/produktliste.cfm?kat2id=99507&showlevel=3

klarer ikke den smaken jeg heller. Det er noen typer jeg klarer å få ned da..

Hørtes jo spennende ut den te`en da :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

du spiser ikke godteri og slikt i helgen heller?? DET hadde jeg ikke klart altså :P

Ikveld blir det sjokolade, hjemmelagd pizza og vin :D hehe.

Vært flink resten av uka så..

Nei, jeg tar ikke noe i helgen heller. Men det skyldes mest at jeg til vanlig bare spiser godteri i helgen, ikke i ukedagene. Så hvis det skal bli noen forskjell, så må helgene være godtefrie. Belønningen er at det synes på vekten og rundt midjen. Nå er jeg bare ca en ukes slanking unna målet mitt :)

Skrevet

Nei, jeg tar ikke noe i helgen heller. Men det skyldes mest at jeg til vanlig bare spiser godteri i helgen, ikke i ukedagene. Så hvis det skal bli noen forskjell, så må helgene være godtefrie. Belønningen er at det synes på vekten og rundt midjen. Nå er jeg bare ca en ukes slanking unna målet mitt :)

så bra da :) hva annet gjør du for å gå ned i vekt da?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

så bra da :) hva annet gjør du for å gå ned i vekt da?

Spiser mindre og trimmer mer :)

Jeg har ikke generelt lagt om kostholdet, spiser det samme som familien, men kutter ut ris, pasta, poteter og brød. Spiser lite frukt, men mye grønsaker. Passer også på å gomle gulrøtter, kålrot eller yoghurt med 0% fett om jeg blir sulten mellom måltidene. Drikker mye vann. Det har funket veldig bra.

Skrevet

Spiser mindre og trimmer mer :)

Jeg har ikke generelt lagt om kostholdet, spiser det samme som familien, men kutter ut ris, pasta, poteter og brød. Spiser lite frukt, men mye grønsaker. Passer også på å gomle gulrøtter, kålrot eller yoghurt med 0% fett om jeg blir sulten mellom måltidene. Drikker mye vann. Det har funket veldig bra.

ok.. prøvd å kutte ut pasta og slikt vi også, men ikke lett..

Blir noe fullkornspasta i stedetfor :P

Og mye vann og smoothie ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...