Gjest eremitten:P Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Har i det siste innsett at jeg må være et antisosialt menneske, for jeg tar meg selv til stadighet i å gå rundt og irritere meg over tilfeldige folk jeg passerer på min vei. Bruker å tenke stygge ting om dem som står foran meg i køen på butikken, osv, og om noen skulle gå i veien for meg eller noe på gata blir jeg skikkelig irritert (viser ikke det da). Det er jo ikke hver dag, men tar meg selv ganske ofte i å ergre meg over uskyldige, tilfeldige mennesker, bare fordi de ER der Noen andre sjeler der ute som vil confess? Eller er det virkelig bare meg? 0 Siter
sweetness Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Kjenner meg lit igjen i det du sier. Har enkelte dager der folk bare er DUMME- uansett hva de gjør eller ikke gjør. Merker det spesielt når jeg er på kino. irriterer meg grenseløst over folk som hoster, prater, KNITRER med posene, tygger, smatter, puster.. ja, you name it! Folk på kino er så lite hensynsfulle!! aaaaaaaaaaaahhh!! Nå kjente jeg at jeg ble sur bare av å tenke på det, gitt;) Mulig vi to er de eneste?=) 0 Siter
100%ull Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Kjenner meg lit igjen i det du sier. Har enkelte dager der folk bare er DUMME- uansett hva de gjør eller ikke gjør. Merker det spesielt når jeg er på kino. irriterer meg grenseløst over folk som hoster, prater, KNITRER med posene, tygger, smatter, puster.. ja, you name it! Folk på kino er så lite hensynsfulle!! aaaaaaaaaaaahhh!! Nå kjente jeg at jeg ble sur bare av å tenke på det, gitt;) Mulig vi to er de eneste?=) Ja...dere må være de eneste på kloden som blir irritert på andre mennesker... Av 6 milliarder...sånn omtremt... så er dere absolutt de eneste... =) 0 Siter
Gjest eremitten:P Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Ja...dere må være de eneste på kloden som blir irritert på andre mennesker... Av 6 milliarder...sånn omtremt... så er dere absolutt de eneste... =) Iallefall de eneste som tør å innrømme det, tydeligvis 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.