Gå til innhold

Irritert på fremmede

Anbefalte innlegg

Gjest eremitten:P
Skrevet

Har i det siste innsett at jeg må være et antisosialt menneske, for jeg tar meg selv til stadighet i å gå rundt og irritere meg over tilfeldige folk jeg passerer på min vei. Bruker å tenke stygge ting om dem som står foran meg i køen på butikken, osv, og om noen skulle gå i veien for meg eller noe på gata blir jeg skikkelig irritert (viser ikke det da). Det er jo ikke hver dag, men tar meg selv ganske ofte i å ergre meg over uskyldige, tilfeldige mennesker, bare fordi de ER der :P

Noen andre sjeler der ute som vil confess? Eller er det virkelig bare meg?

Skrevet

Kjenner meg lit igjen i det du sier. Har enkelte dager der folk bare er DUMME- uansett hva de gjør eller ikke gjør. Merker det spesielt når jeg er på kino. irriterer meg grenseløst over folk som hoster, prater, KNITRER med posene, tygger, smatter, puster.. ja, you name it! Folk på kino er så lite hensynsfulle!!

aaaaaaaaaaaahhh!! Nå kjente jeg at jeg ble sur bare av å tenke på det, gitt;)

Mulig vi to er de eneste?=)

Skrevet

Kjenner meg lit igjen i det du sier. Har enkelte dager der folk bare er DUMME- uansett hva de gjør eller ikke gjør. Merker det spesielt når jeg er på kino. irriterer meg grenseløst over folk som hoster, prater, KNITRER med posene, tygger, smatter, puster.. ja, you name it! Folk på kino er så lite hensynsfulle!!

aaaaaaaaaaaahhh!! Nå kjente jeg at jeg ble sur bare av å tenke på det, gitt;)

Mulig vi to er de eneste?=)

Ja...dere må være de eneste på kloden som blir irritert på andre mennesker...

Av 6 milliarder...sånn omtremt... så er dere absolutt de eneste... =)

Gjest eremitten:P
Skrevet

Ja...dere må være de eneste på kloden som blir irritert på andre mennesker...

Av 6 milliarder...sånn omtremt... så er dere absolutt de eneste... =)

Iallefall de eneste som tør å innrømme det, tydeligvis ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...