Gjest luca5 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 De siste dagene har det luktet vondt på badet vårt. Jeg klarer ikke helt å beskrive lukten, men det veksler mellom å lukte mild kloakk, og en annen merkelig lukt. Vi har forsøkt å finne ut hvor lukten kommer fra, men blir ikke noe klokere. Vi får ikke festet lukten til et bestemt sted. Vanligvis pleier døren til badet å stå åpen, men i natt lukket jeg den, og på morgenen idag var lukten veldig intens. Er det noen som har noen anelse om hva dette kan være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hva med litt klorin i alle sluk, både på gulvet og i vask/badekar/dusj? Se om det hjelper? Alternativet sjekke at ingen har glemt noe under et skap eller noe sånt (hvis dere har barn så kan de jo slenge fra seg matrester eller andre ting på de utroligste steder, ihvertfall de her i huset ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Rense sluket? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mallet Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har dere et sluk på badet som ikke har vært vann i en stund? Kan være en vannlås som har gått tørr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Antakelig på tide å rense sluket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hvis det ikke er sluk, som flere foreslår, så ville jeg ha sjekket ventilen for døde fugler eller mus... Hvis det er et gammelt hus, så kan det dessverre også være mus, evt deres noe større og verre søskenbarn, som råtner i vegger el tak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sluket? Vaskemaskina? Et gjenglemt klesplagg i den kan sikkert lukte surt etter en stund om den ikke er i bruk på noen dager Eller en vaskeklut som er krøllet sammen i våt tilstand og slengt fra seg og har blitt liggende - tro meg, det er GRUUUSOMT! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luca5 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sluket? Vaskemaskina? Et gjenglemt klesplagg i den kan sikkert lukte surt etter en stund om den ikke er i bruk på noen dager Eller en vaskeklut som er krøllet sammen i våt tilstand og slengt fra seg og har blitt liggende - tro meg, det er GRUUUSOMT! Det er ikke noe gjenglemt tøy i vaskemaskinen og heller ingen vaskeklut, så jeg heller nok mot at det er sluket i dusjen som er grunnen. Skal helle litt klorin i sluket ikveld og se om det hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har dere septiktank? Hos oss var det tett i rørene mellom huset og septiktanken for noen måneder siden. Da luktet det ekkelt på badet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det første jeg ville ha sjekket er sluket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.