Gå til innhold

Rar lukt på badet

Gjest luca5

Anbefalte innlegg

De siste dagene har det luktet vondt på badet vårt. Jeg klarer ikke helt å beskrive lukten, men det veksler mellom å lukte mild kloakk, og en annen merkelig lukt. Vi har forsøkt å finne ut hvor lukten kommer fra, men blir ikke noe klokere. Vi får ikke festet lukten til et bestemt sted. Vanligvis pleier døren til badet å stå åpen, men i natt lukket jeg den, og på morgenen idag var lukten veldig intens.

Er det noen som har noen anelse om hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med litt klorin i alle sluk, både på gulvet og i vask/badekar/dusj? Se om det hjelper?

Alternativet sjekke at ingen har glemt noe under et skap eller noe sånt (hvis dere har barn så kan de jo slenge fra seg matrester eller andre ting på de utroligste steder, ihvertfall de her i huset ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er sluk, som flere foreslår, så ville jeg ha sjekket ventilen for døde fugler eller mus... Hvis det er et gammelt hus, så kan det dessverre også være mus, evt deres noe større og verre søskenbarn, som råtner i vegger el tak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sluket?

Vaskemaskina? Et gjenglemt klesplagg i den kan sikkert lukte surt etter en stund om den ikke er i bruk på noen dager

Eller en vaskeklut som er krøllet sammen i våt tilstand og slengt fra seg og har blitt liggende - tro meg, det er GRUUUSOMT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluket?

Vaskemaskina? Et gjenglemt klesplagg i den kan sikkert lukte surt etter en stund om den ikke er i bruk på noen dager

Eller en vaskeklut som er krøllet sammen i våt tilstand og slengt fra seg og har blitt liggende - tro meg, det er GRUUUSOMT!

Det er ikke noe gjenglemt tøy i vaskemaskinen og heller ingen vaskeklut, så jeg heller nok mot at det er sluket i dusjen som er grunnen. Skal helle litt klorin i sluket ikveld og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...