Gjest Luca5 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 De siste dagene har det luktet vondt på badet vårt. Jeg klarer ikke helt å beskrive lukten, men det veksler mellom å lukte mild kloakk, og en annen merkelig lukt. Vi har forsøkt å finne ut hvor lukten kommer fra, men blir ikke noe klokere. Vi får ikke festet lukten til et bestemt sted. Vanligvis pleier døren til badet å stå åpen, men i natt lukket jeg den, og på morgenen idag var lukten veldig intens. Er det noen som har noen anelse om hva dette kan være? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Har du et sluk som har blitt lite brukt? Da kan vannet i kneskålen tørke ut, og uten vannlås kommer lukt fra kloakken. Løses ved å tømme vann i det. 0 Siter
mrxx Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Ganske sikkert fra et sluk som Ulvinnen nevner. Hell i mye vann, så du får skiftet ut vannet som ligger i vannlåsen, når du har gjort det så kan du ha i klorin og la det stå en stund før du heller etter med mere vann. 0 Siter
Gjest Luca5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Ganske sikkert fra et sluk som Ulvinnen nevner. Hell i mye vann, så du får skiftet ut vannet som ligger i vannlåsen, når du har gjort det så kan du ha i klorin og la det stå en stund før du heller etter med mere vann. Vi har bare to sluk på badet, ett i dusjen, og ett i vasken. Begge er i bruk daglig. Men jeg tror jeg skal prøve forslaget deres om å helle klorin i begge slukene og se om det kan hjelper. Takk 0 Siter
Gjest Luca5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Har du et sluk som har blitt lite brukt? Da kan vannet i kneskålen tørke ut, og uten vannlås kommer lukt fra kloakken. Løses ved å tømme vann i det. Vi har bare to sluk på badet, ett i dusjen, og ett i vasken. Begge er i bruk daglig, så vann hjelper nok ikke. Men skal prøve med klorin ikveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.