Gå til innhold

Utslett etter trening (varmeutslett?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo trent mer intensivt de siste ukene og da har jeg fått et utslett mellom brystene - det blir jo svært varmt og svett der så jeg går ut i fra at det er en slag varmeutslett. Masse små, røde prikker som klør litt.

Hva skal jeg kline på dette da? Tenkte på potetmel for å holde det tørt, men det glemte jeg jo da jeg hoppet på trimsykkelen i morrest. Har hatt på brulidinkrem, det var det eneste jeg hadde for hånden i morrest, men det hjalp lite.

Skrevet

SInksalve is the shit (fikk bare lyst til å bruke det uttrykket) ;)

Skrevet

SInksalve is the shit (fikk bare lyst til å bruke det uttrykket) ;)

Det var det da, det vil jo klines utover både bh og topp....

Skrevet

Du får sykle topless :)

Skrevet

Du får sykle topless :)

*hehe* Det tenker jeg er et lekkert syn!

Skrevet

*hehe* Det tenker jeg er et lekkert syn!

Det har jeg ingen forutsetning for å uttale meg om, men det er en mulighet ;)

Skrevet

Det har jeg ingen forutsetning for å uttale meg om, men det er en mulighet ;)

Tro meg, det hadde verken vært lekkert eller behagelig. :o)

Skrevet

Tro meg, det hadde verken vært lekkert eller behagelig. :o)

Jeg velger å tro deg på det du sier, så da gjenstår alternativene leve med varmeutslett eller litt klin på noen klær :)

Skrevet

Inotyol - du vet, den som vanligvis brukes på såre bleiestumper. Genial for denslags utslett.

Skrevet

Inotyol - du vet, den som vanligvis brukes på såre bleiestumper. Genial for denslags utslett.

Har tenkt på det, men det var det med søl på klærne da... Det er ikke så farlig med en papirbleie liksom, men min svarte trenings-bh og mine topper har jeg lite lyst til å kline til med inotyol altså!

Skrevet

Har tenkt på det, men det var det med søl på klærne da... Det er ikke så farlig med en papirbleie liksom, men min svarte trenings-bh og mine topper har jeg lite lyst til å kline til med inotyol altså!

Ett lag Inotyol, ett lag tynt bomullsstoff (klut el.l), ett lag trenings-BH. Bingo!

Alternativt fungerer jo alltid hydrokortison, hvis du ikke har motforestillinger mot det.

Skrevet

Ett lag Inotyol, ett lag tynt bomullsstoff (klut el.l), ett lag trenings-BH. Bingo!

Alternativt fungerer jo alltid hydrokortison, hvis du ikke har motforestillinger mot det.

Lurt! Lommetørkle gjør nytten der. :o)

Skrevet

Feilen mange gjør med sinksalver er at de tar på altfor mye. Du skal ikke være hvit etterpå. Ta på et tynt lag, og vent en liten stund før du tar på klær.

:0)

Gjest ikke-vevde vaskepads
Skrevet

Kjenner til problemet. Jeg pleier å stappe tynne ikke-vevde pads som jeg kjøper på apoteket under/mellom puppene når jeg trener. Ikke mye lekkert, men det hjelper på fukt og varmeutslettproblemet uten å gnage for mye. Vanligvis bruker jeg slike pads til vask av bleierompa til minstetøtta, men de hjelper godt for puppetrøbbel også...

En gang fikk jeg sopp under puppen også :( Men litt canestensalve tok knekken på det etter få behandlinger. Vær obs om utslettet blir større, røde flater, da.

Skrevet

Kjenner til problemet. Jeg pleier å stappe tynne ikke-vevde pads som jeg kjøper på apoteket under/mellom puppene når jeg trener. Ikke mye lekkert, men det hjelper på fukt og varmeutslettproblemet uten å gnage for mye. Vanligvis bruker jeg slike pads til vask av bleierompa til minstetøtta, men de hjelper godt for puppetrøbbel også...

En gang fikk jeg sopp under puppen også :( Men litt canestensalve tok knekken på det etter få behandlinger. Vær obs om utslettet blir større, røde flater, da.

Jeg tenkte at nå skulle jeg hatt et av ammeinnleggene i ull, men de er jo kastet forlengst. :o) For det hadde sikkert vært fint for å suge til seg fuktigheten. *Hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...