Gå til innhold

Ekstern harddisk som ikke dukker opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ekstern harddisk jeg klonet gamlepc'n min (som tok delvis kvelden) sin disk som en egen partisjon - så tenkte jeg at jeg skulle redde det jeg har lastet ned av musikk og slikt - kopiere det over til min nye PC, slette partisjonen på den eksterne og deretter kopiere filene mne tilbake så de er noenlunde sikre.

Men disken kommer ikke opp som noe flyttbar disk når jeg plugger den inn. Jeg kan høre at vifta går litt ekstra, men det er alt som skjer. Ingen flyttbar disk dukker opp når jeg går inn på datamaskin-delen. Har sett igjennom diverse steder, søkt på den... Jeg kaller meg nerd, men det har ikke med data å gjøre...

Hva gjør man tro? Jeg vil ikke miste alle de filene; det er minst 500 gig liksom!

Disken er en helt enkel Extension SATA på 1 terra, USB-tilkobling.

Skal sies at jeg er litt ny med Windows 7.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...