Gå til innhold

Våknet og var svimmel

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har konferert med noen andre, og mye tyder på "krystallsyken", så jeg tror jeg slår meg til ro med det fram til mandag..Har varslet nærmeste nabo, sånn at om jeg ikke viser meg på noen dager skal hun slå alarm ;)

OK. Sørg for å ha kontakt med andre da, eller her, så du ikke skamslår deg *hønemor*

Fortsetter under...

Caloni Makaroni
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1264858077' post='4296591]

OK. Sørg for å ha kontakt med andre da, eller her, så du ikke skamslår deg *hønemor*

Will do! Jeg ringte legevakta, og de ville ha meg nedover en tur, så da fikk jeg basically bekreftet krystallsyken (bortsett fra at legen hadde et mye mer fancy uttrykk, selvsagt). Sykmeldt en uke, og krysse fingrene for at det går over!

hidi, the scorpion
Skrevet

Will do! Jeg ringte legevakta, og de ville ha meg nedover en tur, så da fikk jeg basically bekreftet krystallsyken (bortsett fra at legen hadde et mye mer fancy uttrykk, selvsagt). Sykmeldt en uke, og krysse fingrene for at det går over!

Håper noen frakter deg til legevakta!!

Med ønske om snarlig bedring fra

Gjest Shira :o)
Skrevet

Var bra du ringte. Ta det easy denne uka da, kanskje du bør polstre deg med termodress og sykkehjelm., og legge skumgummi på alle gulv. Jupp, tror det er best altså ;o)

Litt mer seriøst, god bedring, håper det slipepr taket snart.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1264875634' post='4296834]

Var bra du ringte. Ta det easy denne uka da, kanskje du bør polstre deg med termodress og sykkehjelm., og legge skumgummi på alle gulv. Jupp, tror det er best altså ;o)

Det finnes sikkert sånne innehjelmer for babyer også i voksen størrelse - hjelpemiddelsentralen kanskje? *Hjelpsom*

Skrevet

Det finnes sikkert sånne innehjelmer for babyer også i voksen størrelse - hjelpemiddelsentralen kanskje? *Hjelpsom*

Innen hun får den fra hjelpemiddelsentralen har hun sannsynlig vært frisk i 8 mnd

Annonse

Skrevet

Innen hun får den fra hjelpemiddelsentralen har hun sannsynlig vært frisk i 8 mnd

Si ikke det - da vi en gang i den mørke middelalder søkte om Jonas-maske (?) til poden fikk vi den i løpet av noen dager. :o)

Skrevet

Si ikke det - da vi en gang i den mørke middelalder søkte om Jonas-maske (?) til poden fikk vi den i løpet av noen dager. :o)

Jeg fikk faktisk pute på fire dager da jeg var på Beitostølen i fjor. En kompis av meg har ventet i fire mnd nå på samme pute og på seng og madrass.

Jeg venter fremdeles på vedtak ang den elektriske rullestolen som jeg søkte på for 2 år siden tror jeg. 20/3 2008 ser jeg på på forum for funksjonshemmede ;o) Og så har jeg ventet et år på at mannen som leverte den nye stolen min i fjor skal komme å justere den fordi han hadde ikke tid den dagen han var hos meg. Og kjøkketet mitt holder på å ramle ned og det har jeg ventet på å få reparert siden april, tror jeg og har purret flere ganger.

Caloni Makaroni
Skrevet

Håper noen frakter deg til legevakta!!

Med ønske om snarlig bedring fra

Tok taxi, og overlevde! :D

Caloni Makaroni
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1264875634' post='4296834]

Takk! Jeg jobber jo med funksjonshemmede, jeg kan låne meg en rullestol (med belte!), kanskje?

Skrevet

Jada, jeg prøvde å støtte meg på veggen da det gikk rundt for meg og var liksom halvveis til å sette meg ned allerede, så jeg falt ikke så hardt og brutalt da jeg til slutt mistet kontrollen ;)

Hmm...gravid? Håper det går bra hos legen i morra da!

Annonse

Caloni Makaroni
Skrevet

Hmm...gravid? Håper det går bra hos legen i morra da!

Neida, krystallsyken! Lørdag var definitivt verst, men det går fortsatt rundt og rundt, ja ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...