Gå til innhold

NRK lisens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la bare merke til retten til fri-lisens da jeg kikket på den linken, men mulig at jeg overså noe. Forøvrig så det for meg ut som om regelverket rundt lisens er firkantet, og at det ikke er gitt som en rettighet å få oppdelt lisensen uten tilleggsavgift.

Det er nok fordi de fleste TVer er firkantet! ;-)

Har du en rund TV så ser de selvsagt ikke så firkantet på det! :glis:

Alt godt,

Skrevet

Det er nok fordi de fleste TVer er firkantet! ;-)

Har du en rund TV så ser de selvsagt ikke så firkantet på det! :glis:

Alt godt,

God logikk!

Skrevet

God logikk!

Det er selvsagt vitenskapelig testet! :-) *hostekule*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det der har du INGEN som helst dokumentasjon på.

Ja, selvsagt kan man finne en mengde enkeltindivider som har blitt dårlig behandlet, men det forventer man faktisk når man er mange nok. De aller fleste sakene er rettferdige og iht lovverket.

Med vennlig hilsen

''Ja, selvsagt kan man finne en mengde enkeltindivider som har blitt dårlig behandlet, men det forventer man faktisk når man er mange nok. De aller fleste sakene er rettferdige og iht lovverket''

Godt svar:-) Jeg er så utrolig trøtt av folk som bruker tiden sin på å lete etter sine "rettigheter". Og som oser av sinne og bitterhet overfor et samfunn og velferdsordninger som faktisk er av de beste i verden.

Ingenting gjør meg mer forbannet enn denne formen for utakknemlighet.

Skrevet

''Ja, selvsagt kan man finne en mengde enkeltindivider som har blitt dårlig behandlet, men det forventer man faktisk når man er mange nok. De aller fleste sakene er rettferdige og iht lovverket''

Godt svar:-) Jeg er så utrolig trøtt av folk som bruker tiden sin på å lete etter sine "rettigheter". Og som oser av sinne og bitterhet overfor et samfunn og velferdsordninger som faktisk er av de beste i verden.

Ingenting gjør meg mer forbannet enn denne formen for utakknemlighet.

Enig og takk!

Hvilken "Colette" er nicket ditt fra, forresten?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ok :-)

Fra en fransk forfatter som har skrevet en bok som heter "Katten" (la Chatte) :-) Jeg er katte-elsker:-)

http://www.snl.no/Sidonie_Gabrielle_Colette

Jeg håpte det var henne. Kjenner henne godt. Har lest flere av hennes bøker. Hun skriver fantastiske noveller!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg håpte det var henne. Kjenner henne godt. Har lest flere av hennes bøker. Hun skriver fantastiske noveller!

Med vennlig hilsen

Flott:-) Det var hyggelig å høre:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...