Gå til innhold

FU: hva har du veska?

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

29

• candyqueen_83

8

• hidi, the scorpion

7

• Axcia

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Av de sminkesakene som nevnes i artikkelen har jeg sjelden med noe annet enn lipgloss :-)

Skrevet

Hvis jeg gidder å dra på veske, kan jeg ha f.eks:

Mobil (iPhone m/øreplugger)

Lommebok

Nøkler

Tuner

Fliser

Linser

renati

Munnstykke

Rytmeegg

gamle kvitteringer

papirlommetørklær

-oftest har jeg mest mulig i lommene noe som dessverre gjør at jeg sjelden får igjen glidlåsen på jakka mi...

Skrevet

Lommebok

Nøkler

Tuner

Fliser

Linser

renati

Munnstykke

Rytmeegg

gamle kvitteringer

papirlommetørklær

-oftest har jeg mest mulig i lommene noe som dessverre gjør at jeg sjelden får igjen glidlåsen på jakka mi...

Jeg slet fælt med å forstå hva tuner og fliser var, før jeg så hvem som hadde underskrevet innlegget...*s*

*lurte en stund på hva slags håndverkere det var som gikk med fliser i veska*

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg MÅ ha: mobil, lommebok, husnøkkel, bilnøkkel, leppestift.''

Akkurat samme her, i tillegg til lesebriller.

Og gjerne papirlommetørkler og kulepenn. Og kanskje en liten håndkrem og/eller leppepomade :-).

Skrevet

Mobil, lommebok, hus- og bilnøkler, sminkepung og kam:-)

Gjest Niccola
Skrevet

1 av 5 her - har alltid hårbørste i veska :-)

ellers må jeg ha med meg mobil, nøkler, lepomade (bruker verken leppestift eller lipgloss) og i disse hårde tider - kleenex.

Gjest Niccola
Skrevet

Lommebok

Nøkler

Tuner

Fliser

Linser

renati

Munnstykke

Rytmeegg

gamle kvitteringer

papirlommetørklær

Fliser til treblås? Hvilket instrument da? :-)

Skrevet

Pistol og lommelerke. Men jeg bruker ikke veske, har det på innerlomma.

Gjest migueline
Skrevet

Jeg ryddet i jobbveska mi i dag og makulerte en hel haug med dokumenter. Igjen ble det en skrivebok, fire penner, to leppestifter, en hårbørste, reisetannbørste og tannkrem, mobiltlf., lommeboka, etui med navnekort med mere.

Jeg har vanligvis dokumente i jobbveska som ikke blir tatt med i andre vesker når jeg går ut.

Skrevet

Jeg slet fælt med å forstå hva tuner og fliser var, før jeg så hvem som hadde underskrevet innlegget...*s*

*lurte en stund på hva slags håndverkere det var som gikk med fliser i veska*

hehe

tenkte jeg skulle få noen til å stusse litt der, men det er faktisk sant at jeg har sånt i veska. -evt i baklomma!

Skrevet

Fliser til treblås? Hvilket instrument da? :-)

det er som regel Vandoren V12 fliser

Skrevet

''Jeg MÅ ha: mobil, lommebok, husnøkkel, bilnøkkel, leppestift.''

Akkurat samme her, i tillegg til lesebriller.

Og gjerne papirlommetørkler og kulepenn. Og kanskje en liten håndkrem og/eller leppepomade :-).

''Akkurat samme her, i tillegg til lesebriller.''

*fnis* nå fikk jeg noen assossiasjoner her du...;-)

''Og gjerne papirlommetørkler ''

...he he...akkurat ja... ;-)

http://img1.photographersdirect.com/img/12142/wm/pd152803.jpg

Skrevet

Veske?

Det får holde med noen reale lommer på allværsjakka!! ;-)

Skrevet

Mobil, lommebok, håndkrem, kulepenn, leppepomade og nøkler.

Skrevet

Jeg svarte jo ikke på spm om hva jeg har i veska:

Jeg MÅ ha: lommebok og mobil.

Alt annet er kun bonus, men jeg har typisk: lipgloss, busskort, nøkler, syvende sans, spritgele (sånn håndrens - hadde det leeenge før svineflu), handlenett, ymse papirlapper og kanskje en pastilleske (for tiden som oftest Cactus)

Skrevet

Det får holde med noen reale lommer på allværsjakka!! ;-)

*Hehe* Jeg bruker veske innimellom, men som regel sklir det ut til å greie seg med jakkelommene ja, det er jo så greit å ha hendene fri!

Skrevet

I veska? Å herreg... I jobbveska har jeg paraply (brukt 1 gang), håndkrem, lypsyl, bind/tampong, husnøkkel, våtservietter (antibac), kulepenn, lommebok, mobil, mp3-spiller, sammenbrettet handlenett fra Kiwi, diverse gamle handlelister og kvitteringer. Bilnøkler tas med ved behov, bruker ikke bil hver dag og går ikke rundt med dem i veska, dessuten veksler jeg mellom 3-4 forskjellige biler.

I "fritidsveska" finner du enten noter og lærebok i trombone, eller Grete Roede-kursbøker.

Skrevet

hehe

tenkte jeg skulle få noen til å stusse litt der, men det er faktisk sant at jeg har sånt i veska. -evt i baklomma!

Ja, men du har nok en litt annen type fliser i veska og lommene enn jeg umiddelbart tenkte på - jeg så nemlig for meg baderomsflisene mine:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...